2005-02-09, 22:13
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Jag har nog sällan eller aldrig sett en "tripp"-rapport värd namnet på svenska drogforum från som som köpt såna där frön. Ofta handlar det om nån som promenererar ut och in ur nåt rum, känner sig illamående, ligger i sängen och funderar och tycker sig se svaga vågor i taket osv..
Jag har trippat ca 10 gånger på frön och jag har alltid fått ordentliga psykedeliska upplevelser... Tror de som inte får effekt antingen tar dåliga frön eller för lite...

EDIT: Har även testat "blå lotus"... Väldigt mysig drog faktist, lite som benso tyckte jag, fast man har mer kontroll... Synd bara att den är så svindyr, om en dos lotus var lika billig som att rulla en joint så vet jag vilken drog jag skulle sitta och ta det lugnt med på eftermiddagarna...
Citera
2005-02-09, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakflickan
Fast nu var det fortfarande riktiga droger han vill åt...
Inte försöka bli väck med en limtub, lustgas eller liknande.

Ehh... han vill få tag på något lagligt eftersom han inte kan få tag på något olagligt, därför ger jag honom tips på lagliga saker han kan få tag på, vad är problemet?

Ifall du inte kallar det jag räknade upp för riktiga droger så ska du ta och prova lim, lustgas, effedrin och sömnlöshet och berätta exakt vad det är med deras effekt som du inte tycker är tillräckligt bra för att kallas droger.
Citera
2005-02-09, 22:52
Bannlyst
har du skrivit nån rapport då, nemesis? (jag läser inte psykedeliaforumen så ofta så jag kan ha missat det) om inte - gör det
Citera
2005-02-09, 22:53
Medlem
Nemesis1: Vart köpte du Blå lotus?
Citera
2005-02-09, 23:08
Bannlyst
Men om du ska ta naturdroger så testa Saliva eller Ayahuasca...De slår de flesta kemikalier t.om
Citera
2005-02-09, 23:32
Medlem
hbw frön

hbw frön high quailty är riktigt bra. käka alla tio du får direkt. Jag käkade 20 st o då lovar jag att jag var så jävla trippad. Inget jävla illamående mådde som en liten 3åring som precis fått ögon för världen haha
Citera
2005-02-10, 08:07
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
har du skrivit nån rapport då, nemesis? (jag läser inte psykedeliaforumen så ofta så jag kan ha missat det) om inte - gör det

http://forum.flashback.info/scandina...ghlight=badhus

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=179487
Citera
2005-02-10, 10:03
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Nemesis1: Vart köpte du Blå lotus?
www.smartbar.nu - vet dock ej om jag kan rekommendera lotus eftersom en dos kostar typ 100kr + frakt... Skönt rus, men benso är billigare då man vill ta det lugnt...
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
http://forum.flashback.info/scandina...ghlight=badhus

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=179487
Dessa gäller dock inte naturdroger utan forskningskemikalien 5-meo-dipt... Jag skall skriva tripprapporter på blue lotus och HBW senare idag...
Citera
2005-02-10, 16:50
Medlem
Nemesis1: Blå loyus verkar mycket nyttigare än benzo och jag varken har eller vill ha nån kontakt till att skaffa det.
Citera
2005-02-10, 17:11
Bannlyst
Varför skulle Blå Lotus vara nyttigare än Benzo?

Bara för att det kommer ifrån naturen så behöver det inte betyda att det är nyttigare, men många verkar ju tro det.

Jag använder då hellre en ren kemikalie tillverkad i ett labb och testad samt saluförd utav ett respektabelt företag som tex. Pharmacia.

Visst, benzo ger ett starkt beroende i längden, men det finns ingen forskning som visar att blå lotus INTE skulle göra det vid daglig användning i stora mängder...
Citera
2005-02-10, 17:13
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Varför skulle Blå Lotus vara nyttigare än Benzo?

Bara för att det kommer ifrån naturen så behöver det inte betyda att det är nyttigare, men många verkar ju tro det.

Jag använder då hellre en ren kemikalie tillverkad i ett labb och testad samt saluförd utav ett respektabelt företag som tex. Pharmacia.

Visst, benzo ger ett starkt beroende i längden, men det finns ingen forskning som visar att blå lotus INTE skulle göra det vid daglig användning i stora mängder...
Tja, blue lotus sägs ju innehålla aporfin som skall vara en opiat (om man nu kan kalla det en opiat då det inte kommer från opium), vilket betyder att drogen inte borde ha några allvarliga biverkningar förutom beroende då, men man har nog inte råd att bli beroende iaf så det är nog ingen fara... =D
Citera
2005-02-10, 17:17
Bannlyst
Man borde ju kunna leta reda på ngt. ställe på nätet som har billig Blå Lotus.

Det vore nice att göra en sats hemmagjort vin på den plantan, 10-15 liter eller något sådant med god smak, inte för mycket alkoholprocent och med en rejäl dos blå lotus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in