Hej!
Fr ca 2 r sedan kpte jag EU-moped BTM Sprint-11 50 cc frn Jula, inte direkt topp kvalit men men.
Fr knappt 1 r sedan s slutade den fungera, tog lng tid att f den startat genom kick(el starten slutade fungera efter 1 r typ...) och nr den vl startade s kr man vanligt men nr man str still p rtt ljus s stngs den av oftast, s jag mste kicka igng den igen och det tar en hel evighet. Mopeden vgrar starta.
Jag tog in den till en verkstad dr folk jobbar svart fr de lagar saker gratis t mig men de visste inte vad felet var med moppen, de sa att motorn kanske var snderkrd.
Jag vet inte vad felet r, kan det vara s att kicken hoppat ur? fr det r lttare att dra ner kicken n innan.
Jag vill att moppen skall fungera igen fr det tar ca 50min att ta sig till skolan med buss och 10min max med moppe/bil.
Snlla hjlp om det gr
(har ramlat en gng med den och min kusin en gng ocks, s tv gnger + att jag tappat den en gng hehe, efter att min kusin ramlat med den s krde den konstigt, den hackade. Krde typ 25km/h sen 10, sen 25 sen 10 upprepande gnger.)