Gå in på securitashemlarm.se. Välj ett hemlarm eller villalarm för 3990kr. I butiken så använder du kampanjkoden ABPLUS för att betala 375kr för larmet.
Om tråden ligger fel så ber jag mod flytta till rätt kategori.
Gå in på securitashemlarm.se. Välj ett hemlarm eller villalarm för 3990kr. I butiken så använder du kampanjkoden ABPLUS för att betala 375kr för larmet.
Om tråden ligger fel så ber jag mod flytta till rätt kategori.
Utan att gå dit och titta så misstänker jag att det tillkommer ett abbonemang oxså, glömde du säga det eller är det inte så? i så fall får man ett billigt larm får man köpa två?
Det larmet är rent skit!
Köp ett beprövat larm från någon av de stora tillverkarna, DSC (Power, Alexor), Honeywell (Galaxy), Risco (Agility) o dyl så får du ett larm som håller vettig kvalitet.
Förstår inte hur Securitas kan sälja denna skit, de försöker även få väktarna att sälja larmen till privatpersoner, ingen jag känner kan tänka sig att göra det pga att vi inte har förtroende för produkten.
Måste man promt ha ett hyr-larm så välj då Securitas direct, Verisure, trygga hem eller Sector alarm men undvik vårt billiga skräp!
Jag köpte ett gsmalarm från kina. Kostade ca 500-700 kr med frakt. Har siren, 3 rörelsesensorer, 1 rökdetektor, 3 dörr/fönsterdetektorer, sen har jag även en ip-webkamera, de flesta enheterna är trådlösa. Larmet funkar perfekt. Får sms/samtal upp till 5 nummer vid larm. Kan även stänga av larm med sms. Själva strömbackupen vid ev elavbrott sker med 2 st mobilbatterier Kineserna kan sin sak, kan reka den budgetlösningen.