2012-03-19, 16:23
Medlem
Hej alla FBare!

Jag har hittat en helt underbar tjej som är utbytesstudent från ett exotiskt land. Vi har sovit över rätt många gånger och haft väldigt mysigt. Igår kom jag hem ifrån en 10 dagars resa utan henne, och vi var väldigt glada att återförenas. Efter mycket om och men slängde vi av oss kalsonger/trosor och gick igång på riktigt (för första gången). Efter några minuter insåg vi att vi glömde kondomen så jag drog ut och kvickt som attan tog fram en, när jag fick på den så blev jag plötsligt slak och kunde fan inte få igång den igen. I morse körde jag henne igen, denna gången utan kondom helt och det gick bra i c:a 10 minuter. Men när jag drog ut för att byta position hände samma skit igen. Man vill bara gråta av skam Hon verkar tro att jag döljer någon hemlighet från henne, men sanningen är att jag inte tänker på något annat än att tillfredsställa henne och har inget direkt jag döljer från henne. Annan information som kan vara till nytta är jag var oskuld innan igår natt, och hon är singelmamma med en dotter på 6 år i hemlandet, trots att hon är 3 år yngre än mig (det låter illa men hon var väldigt ung när hon blev mamma). Hon njuter i stora drag när den är uppe, och tycker t o m att jag är obekvämt stor när jag tar henne bakifrån Kan tillägga att jag aldrig har några problem när jag är ensam, då kan jag vara hård i en timme om så behövs.
Vet inte om det är något annat som är viktigt för ämnet, men fråga på bara. Jag vill verkligen kunna vara hård tills hon når toppen även om jag inte själv kommer (känns mindre viktigt).
Citera
2012-03-19, 16:30
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Övning ger färdighet. Du har precis torskat mödisen och har lite prestationsångest. så enkelt är det så Take a chill pill och knulla knulla knulla för fan!!
Citera
2012-03-19, 16:35
Medlem
Du har helt enkelt hamnat i en ond cirkel. Slappna av och ta det lungt helt enkelt.
Citera
2012-03-19, 16:36
Medlem
KloBengans avatar
Snacka med henne om det, du har prestationsångest och genom att berätta det för henne tror jag ni gemensamt kan komma fram till att ta det med ro. Hon kommer inte tycka du är konstig, utan antagligen vilja göra allt för att du ska känna dig så bekväm i situationen som möjligt.

Försök att INTE bara tänka på att du ska tillfredsställa henne, utan försök anamma en mer låt-gå attityd. Sex är sex liksom, ditt liv hänger inte på att det ska vara eran bästa upplevelse någonsin rakt av.
Citera
2012-03-19, 16:38
Medlem
Papa Dans avatar
Det är bara att slappna av, försök njut av närheten och ömheten och var inte så fokuserad på ett fullbordat samlag. När du är helt i nuet så kommer din kropp fungera utan problem, men det är ju en massa tankar o känslor som rusar, det är vackert, härligt och underbart! Nästan så jag önskade känna den nervositeten igen.

Så chilla bara, njut av att få ha sex med den här tjejen och på några gånger kommer du garanterat vara helt med i matchen. Kör på, lev livet, njut!
Citera
2012-03-19, 18:14
Medlem
Tack för era ord grabbar. Jag misstänkte att det var prestationsångest, men jag känner inte den där nervositeten fysiskt men den finns kanske där ändå. Jag ska låta det flyta naturligt och se om det hjälper
Citera
2012-03-19, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frag0holic
Annan information som kan vara till nytta är jag var oskuld innan igår natt, och hon är singelmamma med en dotter på 6 år i hemlandet, trots att hon är 3 år yngre än mig (det låter illa men hon var väldigt ung när hon blev mamma).

Ursäkta om jag frågar, men jag är bara nyfiken. Vilket land kommer hon ifrån?
Citera
2012-03-19, 18:26
Medlem
Timies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frag0holic
Hej alla FBare!

Jag har hittat en helt underbar tjej som är utbytesstudent från ett exotiskt land. Vi har sovit över rätt många gånger och haft väldigt mysigt. Igår kom jag hem ifrån en 10 dagars resa utan henne, och vi var väldigt glada att återförenas. Efter mycket om och men slängde vi av oss kalsonger/trosor och gick igång på riktigt (för första gången). Efter några minuter insåg vi att vi glömde kondomen så jag drog ut och kvickt som attan tog fram en, när jag fick på den så blev jag plötsligt slak och kunde fan inte få igång den igen. I morse körde jag henne igen, denna gången utan kondom helt och det gick bra i c:a 10 minuter. Men när jag drog ut för att byta position hände samma skit igen. Man vill bara gråta av skam Hon verkar tro att jag döljer någon hemlighet från henne, men sanningen är att jag inte tänker på något annat än att tillfredsställa henne och har inget direkt jag döljer från henne. Annan information som kan vara till nytta är jag var oskuld innan igår natt, och hon är singelmamma med en dotter på 6 år i hemlandet, trots att hon är 3 år yngre än mig (det låter illa men hon var väldigt ung när hon blev mamma). Hon njuter i stora drag när den är uppe, och tycker t o m att jag är obekvämt stor när jag tar henne bakifrån Kan tillägga att jag aldrig har några problem när jag är ensam, då kan jag vara hård i en timme om så behövs.
Vet inte om det är något annat som är viktigt för ämnet, men fråga på bara. Jag vill verkligen kunna vara hård tills hon når toppen även om jag inte själv kommer (känns mindre viktigt).
Är du inte rädd för sjukdomar när du trycker en utlänning utan skydd, som dessutom är ung moder?
Citera
2012-03-19, 19:44
Medlem
Ogdens avatar
Tråd flyttad till E&S.

/mod
Citera
2012-03-19, 19:47
Medlem
Roxanas avatar
Och ett hopp till.

E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-03-19, 20:28
Medlem
Tack mod för att du bytte namn på tråden, den nya titeln ger mig så mycket självförtroende! /sarcasm

Citat:
Ursprungligen postat av Atalay
Ursäkta om jag frågar, men jag är bara nyfiken. Vilket land kommer hon ifrån?
Hon är från Barbados. Skulle väl säga att hon är 75% svart, utan att ha den där jätterumpan svarta tjejer ofta har haha.

Citat:
Ursprungligen postat av Timie
Är du inte rädd för sjukdomar när du trycker en utlänning utan skydd, som dessutom är ung moder?
Inte i detta fallet. Hon är inte den som ligger runt, det märks direkt... hon har bara haft en pojkvän innan (som iofs gjorde henne gravid), så vid det här laget hade hon haft symptom i så fall. Det som vi båda var lite rädda för var ju snarare att hon skulle bli gravid igen
Citera
2012-03-24, 23:54
Medlem
Dubbel post jag vet, men ville bara säga att det löste sig finfint.
Igår natt hade vi sex i 2 timmar (!!!) och hon var fruktansvärt nära att komma ett par gånger. För nån timme sen innan vi hoppade in i duschen körde jag henne på köksbänken i en kvart och sen slängde vi oss i sängen och efter 5 minuters ridande kom hon ordentligt så det blev en riktig pöl på lakanen. Mission accomplished
Nu måste jag bara lista ut varför jag inte kommer av sex... 2 timmar är ju sjukt för en som blev av med oskulden 4 dagar tidigare.

tillägg: Om någon annan har ett liknande problem så tror jag att lösningen för mig var att ge fan i att runka på några dagar, och sen om man har lite svårt att få upp den i början så vill den vara med att leka om den får lite oral glädje först
Senast redigerad av Frag0holic 2012-03-24 kl. 23:57. Anledning: tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in