2012-03-19, 16:23
Hej alla FBare!
Jag har hittat en helt underbar tjej som är utbytesstudent från ett exotiskt land. Vi har sovit över rätt många gånger och haft väldigt mysigt. Igår kom jag hem ifrån en 10 dagars resa utan henne, och vi var väldigt glada att återförenas. Efter mycket om och men slängde vi av oss kalsonger/trosor och gick igång på riktigt (för första gången). Efter några minuter insåg vi att vi glömde kondomen
så jag drog ut och kvickt som attan tog fram en, när jag fick på den så blev jag plötsligt slak och kunde fan inte få igång den igen. I morse körde jag henne igen, denna gången utan kondom helt och det gick bra i c:a 10 minuter. Men när jag drog ut för att byta position hände samma skit igen. Man vill bara gråta av skam
Hon verkar tro att jag döljer någon hemlighet från henne, men sanningen är att jag inte tänker på något annat än att tillfredsställa henne och har inget direkt jag döljer från henne. Annan information som kan vara till nytta är jag var oskuld innan igår natt, och hon är singelmamma med en dotter på 6 år i hemlandet, trots att hon är 3 år yngre än mig (det låter illa men hon var väldigt ung när hon blev mamma). Hon njuter i stora drag när den är uppe, och tycker t o m att jag är obekvämt stor när jag tar henne bakifrån
Kan tillägga att jag aldrig har några problem när jag är ensam, då kan jag vara hård i en timme om så behövs.
Vet inte om det är något annat som är viktigt för ämnet, men fråga på bara. Jag vill verkligen kunna vara hård tills hon når toppen även om jag inte själv kommer (känns mindre viktigt).
Jag har hittat en helt underbar tjej som är utbytesstudent från ett exotiskt land. Vi har sovit över rätt många gånger och haft väldigt mysigt. Igår kom jag hem ifrån en 10 dagars resa utan henne, och vi var väldigt glada att återförenas. Efter mycket om och men slängde vi av oss kalsonger/trosor och gick igång på riktigt (för första gången). Efter några minuter insåg vi att vi glömde kondomen

Vet inte om det är något annat som är viktigt för ämnet, men fråga på bara. Jag vill verkligen kunna vara hård tills hon når toppen även om jag inte själv kommer (känns mindre viktigt).