• 1
  • 2
2012-03-19, 13:50
Medlem
BushwickBills avatar
Bjud upp till dans nu och släng på er den finaste foliehatten ni har för här kommer lite konkreta bevis på att världen, som vi känner den, går under. Den 20:e Mars är som bekant ett favoritdatum för att dra igång diverse hobbyprojekt av världseliten. Irakkriget startade nämnda datum och likaså Libyeninvasionen. Enligt paganism så är den 20:e mars till första maj en månad där man offrar blod till naturen, eller något liknande mumbo-jumbo. Första maj efter Irakinvasionen så härjade Bush runt i Irak och förklarade kriget vunnet och den första maj efter Libyeninvasionen så råkade Usama dyka upp tokslaktad.

Imorgon är som bekant 20:e Mars och frågan är nu vad för kul vi kan vänta av morgondagen. Två saker vi vet är att Iran kommer börja sälja olja i andra valutor än Dollar och att Grekland troligen konkar då de har betalningar imorgon som inte kommer kunna genomföras. Är det imorgon vi äntligen kommer få se korthuset falla?

Källor kan ni självklart glömma.
Citera
2012-03-19, 13:54
Medlem
Sketeds avatar
Nordkorea åker på spö imorgon!
Citera
2012-03-19, 13:57
Medlem
FeedMyInfections avatar
Skulle gärna se korthuset falla, lite globalt kaos kanske vore en bra sak
Citera
2012-03-19, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
för här kommer lite konkreta bevis
Det började bra men sen gick det käpprätt åt skogen. Vilka var dessa bevis du tänkte redovisa? Och gör du ett omtag och skriver ut dom nu när jag uppmanat dig?
Citera
2012-03-19, 14:39
Medlem
BushwickBills avatar
Vad är det du inte förstår? Det enda texten innehåller är bevis...
Citera
2012-03-19, 14:41
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discord
Det började bra men sen gick det käpprätt åt skogen. Vilka var dessa bevis du tänkte redovisa? Och gör du ett omtag och skriver ut dom nu när jag uppmanat dig?

Jag tolkade TS som att vi skulle spekulera i vad som troligtvis utlöser världskollapsen, inte hur
troligt det är att världen kollapsar?
Citera
2012-03-19, 14:47
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Jag tolkade TS som att vi skulle spekulera i vad som troligtvis utlöser världskollapsen, inte hur
troligt det är att världen kollapsar?

Exakt, onödigt att spekulera över något med 100 procents säkerhet...
Citera
2012-03-19, 14:59
Medlem
UAAs avatar
USS enterprise lägger till i mellanöstern.

Exakt datum åsidan så gissar jag på att den båten blir "attackerad". Det blir gnistan som tänder Iran-kriget. Takers?
Citera
2012-03-19, 15:01
Medlem
rockandrollas avatar
Ett troligt scenario är väl att Nordkoreas uppskjutning av "satelliten" "misslyckas"
och dimper ner i Tel-aviv vilket Iran får skiten för.
Citera
2012-03-19, 15:54
Medlem
kommer inte hända ett skit imorgon
Citera
2012-03-19, 16:11
Medlem
Så... om jag har förstått det här rätt så kommer någonting att hända imorrn bara för att det har hänt något den 20:de mars åren innan?
Logiken flög iväg. Sammaträffande kanske...?
Eller så tror vi på snubben och litar på att någon övernaturlig kraft (som för övrigt självklart finns) kommer att jävlas med oss, once again.

Citera
2012-03-19, 16:16
Medlem
Danneliuss avatar
Sätter mina pengar på enterprise teorin jag med, har länge trott att dom ska offra den på något sätt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in