• 1
  • 2
2002-11-10, 22:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Alla som har köpt från Naturensdroger.nu kan väll ta å skriva upp varorna + effekterna

Så att man vet vad som funkar å inte... jag vill inte ha några sjuka svar som: köp dom själv eller att "riktiga" droger e bättre
Citera
2002-11-11, 16:35
äldre konto (old)
Ej medlem
-------------------------------------------------------------------------------------

Stacker2 - Fettbrännaren No1

Funkar bra med träning o om man e trött o vill bli pigg.
Effekt: Ger en mycket energi.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ephedra Sinica mald ört 50 gram

Väldigt gott att göra te på o innehåller effedrin som även stacker2 innehåller.
Effekt: Ger en mycket energi.

SALVIA DIVINORUM

En väldigt kraftigt drog, och laglig dessutom. Vanliga personer brukar inte få effekt av det här så jag rekommenderar att beställa minst extrakt x5 och använda en torch lighter när du röker det för att det aktiva ämnet salvorin A släpps inte ut med en vanlig tändare för att det inte blir tillräkligt varmt. Ta det väldigt försiktigt med den här drogen!!! Du bör läsa FAQ om den innan du testar den: http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia_faq.shtml
Effekt: Mycket kraftiga hallisar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MAYA Ört rökmix 10 gram

Fungerar inte bra, man kan få effekt av det här men det är större riskt att du hinner få ont i halsen o lungorna innan pågrund av att man måste röka mycket o röken är så skarp. Inte värt pengarna!
Effekt: Lite sömnig men annars inget.

SHAMANDANCE Ört rök mix 10 gram

Denna funkar inte heller bra, måste röka mycket o röken är väldigt skarp. Inte värt pengarna!!!
Effekt: Kanske lite hallisar men det är nästan bara place-abo effekt.

Salvia Splendes 1 ram frön

Denna planta är mycket ätt odlad o när man gör extrakt på så funkar det jätte bra!
Effekt: Aslappna lite som ett E rus.

Hoppas det hjälper något!
Citera
2002-11-14, 15:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag fick hem mina varor igår.. provade hbw budget fröna jag å min kompis tog 5 var.. hände absolut inget.. pratade med en som prövade me 10 det funkade inte heller...
å så va det scullcap.. tog 3 kapslar..funkade inte.. min kompis gjorde en stor joint av scullcap-pullvret... funkade absolut inte...
sen har jag 10 Opiumcaps kvar också.. och 8 g.a.b caps...får ta å pröva dom nån dag..
Citera
2002-11-14, 22:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Ephedra Supercaps: Funkar mycket bra på mej, blir jäkligt speedad på två stycken, viktigt att dricka mycket vatten när man tar dom, minst en halvliter i timmen annars får man huvudvärk av vättskebrist eftersom de är så urindrivande. På polaren funkade de mindre bra men han är van vid tjack.

Scullcap: Lite,lite majjaliknande rus i fem minuter men så lite så det inte är värt det.

Hobs Resin: Absolut odugligt, bara lite illamående och huvudvärk.

KavaKava extrakt: Funkar faktiskt lite grann, som en liten Valium men klarare i ruset, absolut inget kraftigt rus men ganska skönt och mysigt, i större doser lite hallisar av typ skuggor i ögonvrån men inte skrämmande eftersom man är så lugn.Gäller både extraktet på kapsel och i flytande form. OBS! stora överdoseringar är skadligt för levern.

Zhi Shi Citrus Aurantium Energizer: Funkar lite lite grann men absolut inte som Ephedra, svagt uppiggande men inte speedigt.

A2: Som Supercaps men något kraftigare.
Citera
2002-11-15, 00:19
äldre konto (old)
Ej medlem
jag prövade Opium caps idag, tog en kappsel och svalve med 3-4glas vatten...kännde mig helt vanlig =(
får ta och pröva 2-3 nån dag... hur lång tid tar det innan det börjar verka när man äter kappslar?
Citera
2002-11-15, 11:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Här kommer lite nya grejer som jag testade från ND igår.

1-Benzylpiperazine HCL
Sniffade ca 250mg o blandade lite i dricka men fick ingen effekt förutom att jag har jätte ont i näsan och halsen :cry:
Effekt: Ingen

Euphoria Herbal Snuff
Sniffade ca 150mg o inget hände

Ska testa lite svamp som jag beställde idag så jag återkommer med info om det.
Citera
2002-11-17, 18:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Phiber: Akta dej för den ena svampen, det är röd flugsvamp!
Citera
2002-11-17, 21:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potman
Phiber: Akta dej för den ena svampen, det är röd flugsvamp!

Nä det var inte den svampen jag beställde det var den andra som det var 2x extrakt på.

Jag testade att göra te på ca 0.5 gram o det smakade skit äkligt 8/10 i äklighet men jag kände faktiskt av den jag fick lite hallisar som att en del obejekt var närmare eller längre bort o när jag tittade på dom igen så var dom på ett annat ställe . Blir o testa lite mer sen när jag har skaffat tomma gel caps för det smakar så jävla äkligt.

Någon som har några tomma gel caps att skänka??? :roll:
Citera
2002-11-18, 11:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Fungerar G.A.B chill-pillsen, går de på nåt sätt att jämföra med GHB?
Citera
2002-11-19, 21:26
äldre konto (old)
Ej medlem
G.A.B Chilpills kan funka, men då måste du ta alla kapsla på samma gång. Kanske låter överdrivet men de är verkligen svaga
Citera
2002-11-20, 04:47
äldre konto (old)
Ej medlem
[color=indigo]
HBWFröer:

Ephedra Supercaps:
Effekt:Toppen, vart skitpigg

Herbal XTC:
Effekt:Ingen

Alla jointar:

något Herbal Snuff:

Lycka till i ditt val av vad du köper, men köp endast små förpackningar så riskerar du inte att bli besviken
[/color]
Citera
2002-11-20, 10:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Med andra ord........Allt det där fake drogerna är skitt.... Lika bra att sticka till sin kran och få åtminstonde 80% kick av hans grejer....
Bra att jag inte har slösat mina pengar på naturensdroger.nu och såna andra sidor...

P.S Funkar Morning Glory? Annars är lika bra att skitta i alltihopp i den där nät shopen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in