2012-03-19, 01:45
Medlem
Hej där,

Som ni säkert vet så är Spotify synkat med Facebook sedan en tid tillbaka. Mitt problem var först att jag bara fick upp en utav mina facebookvänner till höger (fältet som visar vad ens facebookvänner lyssnar på). Den senaste tiden har dock två för mig okända personer börjat dyka upp. En är amerikanare och lyssnar delvis på samma låtar som jag själv gör, vilket är jävligt obehagligt. Den andra personen lyssnar på lite annan musik.

Hur i h-e har detta gått till? Kan jag ha fått ett virus i min mac? Hursomhelst är det väldigt obehagligt. När jag går in på amerikanarens facebooksida kan jag inte se några vänner och det står även att vi två inte är vänner. Han verkar ha hyfsat normala statusuppdateringar, kanske jag även ska lägga till.

Lite hjälp skulle få mig att sova mycket bättre.

Tack på förhand!
Citera
2012-03-19, 03:41
Medlem
Läskigs avatar
Det är samma sak för mig, så det är antagligen någon märklig funktion Spotify har lagt till för att man ska hitta folk med liknande musiksmak eller liknande.

(Jag har en pc för övrigt.)
Citera
2012-03-19, 06:59
Medlem
Märkte just att jag har samma problem, nån spanjor som hade lyssnat på samma låt som mig dök upp i spotify. Jag har inte ens mitt acc kopplat till facebook men fick ändå detta, har tidigare haft problem med att listor och låttillägg i listor byter upphovsman. Jag tror att mycket grundar sig i att spotify inte riktigt har kodat sitt shit rätt.. eller nåt?
Citera
2012-03-19, 15:13
Medlem
Spalkins avatar
Vilket som, om spotify har kodat fel eller rätt. Tror jag att du i all välbehag kan sova gott om nätterna. Oroa dig inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in