Tänk er att ni vinner 5000:-. Var ni vinner är irrilevant. Dock så är ni en normal Brukare av olagliga-preparat. Nu har ni fått tag i en kran som säljer de grymmaste grejjorna som går att få tag i. Tänk er allt det bästa. Lek med tanken och svara gärna.
Här kommer en lista med drog och pris.
1G Ren Cola 1500:-
1G amphetamine "Sten Tjack" 300:-
5G WW Gräs 350:-
5G något random hasch. 300:-
30 Roppar 500:-
100 Pack E Vita duvor 4000:-
Fyll gärna på listan med vettiga priser på andra droger. Meningen med denna tråd är väll mer eller mindre att döda tid på mitt tråkiga jobb. Hoppas ingen tar illa upp. Detta är som sagt bara något som man kan leka med.
Med mina begränsade inkomster skulle det inte kännas rätt att bränna upp en vinst på 5000kr bara på dope... Skulle nog köpa en ny dator eller något istället...
Om jag måste köpa droger för pengarna skulle jag inte använda alla på en gång, utan istället knarka upp dem lite åt gången på diverse droger...
Jag skulle handlat upp allt, sålt det för dubbla priset, och sen handla lika mycket igen
Då har jag helt plötsligt både en massa pengar och en massa knark
och allt blev gratis
Jag skulle handlat upp allt, sålt det för dubbla priset, och sen handla lika mycket igen
Då har jag helt plötsligt både en massa pengar och en massa knark
och allt blev gratis
Eller så skulle du åka fast och ha en massa böter plus lite fängelse, inga penger och inget knark... =P
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!