2012-03-18, 19:38
Medlem
Tjenare!!
Jag har då ett modem från telia (inte trådlöst). Jag hade ett liknande vid 2010-05-10 använder inte min dator så mycket! Detta modemet som jag då hade 2010 var liknande men inte samma modell, har nu en Huawei e220, men i självafallet är det jag vill komma fram till att det inte går att avinstallera programmet, när jag ska starta det modem som jag har nu så står det "Detta program är inkompatibelt med det installerade programmet. Installationen avbryts. För att ta bort existerande verision, använd lägg till/ta bort program i Kontrollpanelen. När jag ska göra som det står så går det inget vidare "Setup.exe har slutat att fungera
Ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stäng och du kommer att meddelas om det finns någon lösning på problemet."

Mvh // D
Citera
2012-03-18, 19:46
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Aning rörig beskrivning, men om du provar med ett 3-partsprogram, te.x Revo Uninstaller.

Vad händer då? Hämta hem programmet och installerar detta. Programmet är gratis och det kan fungera i ditt fall.
Citera
2012-03-18, 19:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Har du provat installera om det gamla modemet? ibland kommer avinstallera upp som alternativ annars kan en ominstallation göra så du kan avinstallera det, googla också om det finns speciellt avinstalleringsverktyg att hämta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in