Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-18, 15:52
  #1
Medlem
Som topic. Finns ju idag många droger som inte hunnit bli narkotika klassade och i vissa fall droger som staten inte har brytt sig om att göra olagliga. Nu undrar jag om det finns några sådana droger som är bra partydroger som påminner om ecstasy eller nån annan skön drog. Annars om det finns blandningar man kan göra mellan alkohol och andra "droger" som koffein för att uppnå bättre rus? Vill självklart inte ha alkohol som förslag då detta är en självklarhet.
Citera
2012-03-18, 15:53
  #2
Medlem
Stormorfars avatar
6-apb liknar E och 2-fa liknar amfetamin, kika på dom.
Citera
2012-03-18, 16:07
  #3
Medlem
Mandic!s avatar
Kika på 5-APB också, sägs vara riktigt bra.
Citera
2012-03-18, 17:02
  #4
Medlem
Bongmons avatar
Är det så svart att kolla i trådarna själv?
Citera
2012-03-18, 17:34
  #5
Medlem
Slingshots avatar
Edit: Felpost.
Citera
2012-03-21, 10:56
  #6
Medlem
Jag är sugen som fan på att testa kokain, men orkar inte ta tid till att fixa något, finns det någon laglig motsvarighet? vill härligt full och få ett bra rus till det.
Citera
2012-03-21, 11:55
  #7
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nhum
Jag är sugen som fan på att testa kokain, men orkar inte ta tid till att fixa något, finns det någon laglig motsvarighet? vill härligt full och få ett bra rus till det.
Ethylfenidat är som ett mellanting av dåligt kokain och methylfenidat med ett rus på 1-1,5 timma vid nasalt intag. Vid oralt intag håller ruset i 2-3 timmar och ruset får lite mer rundande kanter. Doserna varierar från 50 ~ 200mg för bra effekt. Som nybörjare räcker det gott och väl med 50 ~ 100mg per dos. Många uppskattar Ethylfenidat tillsammans med alkohol.

Något jag själv uppskattar är MDPPP. Det känns som ett svagt mellanting av kokain och ecstasy. En rätt "mellow" stimulant. Här är doser mellan 50 ~ 120mg behagliga.

Även Dimethocain har sina likheter med kokain - dock väldigt svaga likheter och det behövs rätt stora doser för att få ok effekt.. 200 ~ 300mg per dos. Skulle kalla Dimethocain en nybörjar stimulant.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback