• 3
  • 4
2005-02-10, 21:35
Haha tanken var obefintlig!!!!
Citera
2005-02-10, 21:39
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Haha tanken var obefintlig!!!!

Is life hard? NO, LIFE'S EASY, YOU SUCK!!!

Slå inte mig.
Citera
2005-02-10, 21:45
Medlem
Lost dreamers avatar
Tänkte sällan i de banorna, men nej; hade total avsmak för tobak/sprit och allt "knark", som man inte visste mer om än att det var skadligt och ledde till djupaste misär.
I dag är jag en delad människa, jag vet att ett problem uppstår när man ser droger som en lösning. Jag vet också att lika mycket jag fått lära inte riktigt stämde som de sade, som att vissa saker faktiskt gjorde det.
I dagsläget är jag inte fast i något beroende, men använder ibland i rekreationssyfte; som jag ger ok.
Fast man är ju vek ibland och det gäller att ha koll så man inte går ner sig.
Citera
2005-02-10, 23:51
Medlem
IIanas avatar
droger var avlängsna i ens barndomsdagar.
knark är bajs och bajs dör man av!

typ...
det var ju sånt man fick inpräntat i sig.
sen bevisades motsatsen gällande lätta droger..
så vad sa då att propagandan ang. tyngre droger skulle stämma?

det gjorde den ju inte!
Citera
2005-02-16, 16:07
Medlem
hahaha =))) jag var snällast i min klass.. (9:an) jag provade aldrig röka ciggareter/snusa/dricka medmera... men sen vände allting!! börja bli "Gangstha"
rökte hasch tjackade peta i mig E gjorde inbrott =) folk undrade om det stog rätt till =D men nu är allt lungt! många av mina kompisar fastnade i skiten.. =/ tråkit som fan.. så rök och va glad !
Citera
2005-02-16, 17:52
Medlem
TomiXs avatar
Nej trodde absolut inte att jag skulle använda droger en dag i livet (vem ser sig själv som knarkare när de är små!?).

Sen håller jag inte på med droger så mycket än ivarjefall. Tar det lungt och ser vad livet har att bjuda på eller vad man skall säga .
Citera
2005-02-17, 18:38
Medlem
BelgareNs avatar
när man va ett litet barn å kunde komma ut på de fetste tripparna med bara hjälp av sin fantasi, ne de trodde jag verkligen inte, inte i min vildaste fantasi, världen såg så anorlunda ut då (barndomminnen ploppar fram nu ). Men dricka var redan då nåt jag ville gö när jag blev större, ville bli som far.

Och sen i lågstadiet blev man ju proppad me knark propaganda, så då såg jag vell ner på de och kunde aldrig förstå att nån kunde hålla på me nåt sånt, va "oupplyst" man va, suck.

Mina fräldrar vet mycket väl va jag håller på me, så ofta som jag har röda ögon , torskat på skolan med att stå å rulla en också. Sen mött min far öga mot ög med 4 e pulserande i kroppen, de va lite dum situatioon, men mådde för bra för att bry mej
Citera
2005-02-17, 22:27
Medlem
lowrides avatar
Hade jag aldrig trott, men men, nu sitter man här
Citera
2005-02-17, 23:49
Medlem
När man var liten sa man ju till föräldrarna att jag minsann aldrig ska röka, dricka eller knarka.

Detta trodde jag på länge ända upp till högstadiet. Men jag hade min första fylla och det var ju skit-roligt. Jag röker ibland och dricker ibland.

Angående knarket, jag ska testa gräs till sommarn tänkte jag
Citera
2005-02-18, 08:41
Medlem
Ralle_s avatar
Jag trode aldrig att jag skulle börja med sånt.
Hade en kompis som höll på när vi gick i 6an och 7an.
Han fick höra mycket kritik om att det var dåligt och att han skulle dö.
Men först när jag börja själv visste jag hur han hade det.
Jag ångrar defenitift inte att jag rökte den där första pipan.
För så roligt och mysigt som jag har haft på massa droger skulle jag nog aldrig ha upplevt annars.
Men det tråkiga är väll att mina föräldrar vet det.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in