Verkligen inte. Blev skrämd av att det vara de tuffa som sysslade med det, nåt man måste vara tuff för att uthärda måste vara riktigt hemskt tänkte jag och jämförde med slagsmål och annat otyg. Fick ytterligare vatten på kvarnen när jag testade sprit, riktigt jävla skitdrog, det tycker jag fortfarande.
Men, när jag började bli lite äldre och insikten om att saker och ting inte skulle 'ordna sig' som man har blivit itutad började jag leta efter tröst.
Skaffade mig, som så vanligt i den åldern, massa idoler och förebilder i form av konstnärer, musiker och författare som jag tyckte satte huvudet på spiken när det gällde min unika tonårssmärta
Den röda tråden jag dock senare började märka hos dem var att de nästan utan undantag brukade droger och dog i förtid. Jaja, tänkte jag - det här är väl min lott då. Att jag redan då förknippade droger med tröst och hopp i kombo med de receptbelgda 'medicinernas' storslagna entré i mitt liv har skapat den jag är idag. Tyvärr börjar systemet läcka ordentligt, men vad ska man göra?