Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-03-17, 21:48
Medlem
Ska påbörja en kur nu som är på tolv veckor
Den ska bestå av preppen ovan samt winnar.

Vecka 1-12

E4D

Testo e 250mg
Tren e 200 mg
Masteron p 100 mg

Vecka 14
pct med nolvar 100 mg första dagen och sedan 20 mg i 40 dagar.

Nu har ja kollat upp lite extra och ser ut dom jag har för låga doser.
Men jag tycker att det är ok. Vad tycker ni? Hjälp gärna till.
Citera
2012-03-17, 21:52
Medlem
Varför inte mast E? känns lite sällan att sticka p E4D

Sen hade jag avslutat tren och mast några veckor innan testo så förläng testo med 2-3v
Sen hade jag funderat allvarligt på att använda HCG
Citera
2012-03-17, 21:54
Medlem
Annars är det säkert en underbar kombo.

Ligger själv på Mast E test E och tren A

Ska lägga till provirion till min kur så det sänker östro ännu mer.
Citera
2012-03-17, 21:59
Medlem
Mast p va de jag hade just nu så jag tänkte köra på det jag har. Men jag hoppas att det blir bra. Annars adr jag bytt. Men är inte doserna låga? Vissa pratar om rent masteron på 400 mg i veckan?:/ men sen tar jag tren och testo också. Vet inte det borde väl jämna ut sig kanske?
Citera
2012-03-17, 22:23
Medlem
Glomgolds avatar
100mg mast p e4d kan du lika gärna använda till att steka köttet i.

/Glomgold
Citera
2012-03-17, 22:34
Medlem
Jasså så det är bara onödiga pengar med andra ord? Vad ska ja göra tycker du? Skita i masteron och köra högre doser på tren?
Citera
2012-03-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slowjam
Mast p va de jag hade just nu så jag tänkte köra på det jag har. Men jag hoppas att det blir bra. Annars adr jag bytt. Men är inte doserna låga? Vissa pratar om rent masteron på 400 mg i veckan?:/ men sen tar jag tren och testo också. Vet inte det borde väl jämna ut sig kanske?

Tanken med mast är lite att sänka din östro så att skippa mast och höja tren får du ju en helt annan effekt.
Sen som jag förstått bör man ha närmare 400mg EW som du säger själv kör jag på 100mg EOD.
Citera
2012-03-17, 23:04
Medlem
Ja ok men jag har 40 ml masteron här. nån användning för dom verkar det inte som att det blir då :/
men då kan ja köra på tren 400 mg ew det låter som en bra dos och testo 500 mg ew.

tråkigt att låta flaskorna ligga där ändå. men what to do
Citera
2012-03-18, 09:06
Medlem
Citat:
Ja ok men jag har 40 ml masteron här. nån användning för dom verkar det inte som att det blir då :/
men då kan ja köra på tren 400 mg ew det låter som en bra dos och testo 500 mg ew.

Varför inte sticka 1ml EOD ? då blir det 350ml EW
Citera
2012-03-18, 11:42
Medlem
--censur--s avatar
Citat:

Kör 500mg testo e e5d och
Börja med 200mg trene e5d innan du kliver på 400, 200 räcker gott och väl i början.
masteron har jag ingen erfarenhet utav så yttrar mig inte där.
Citera
2012-03-18, 15:23
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Tanken med mast är lite att sänka din östro så att skippa mast och höja tren får du ju en helt annan effekt.
Sen som jag förstått bör man ha närmare 400mg EW som du säger själv kör jag på 100mg EOD.
Varken masteron eller proviron påverkar mängden östrogen i kroppen. På sin höjd kan man säga att man får en fördelaktigare kvot androgener/östrogener. Men att tala om en sänkning är fel.

Citat:
Jasså så det är bara onödiga pengar med andra ord? Vad ska ja göra tycker du? Skita i masteron och köra högre doser på tren?

Jag provade 350mg mast p i 6 veckor och märkte då inte mycket alls. Skulle aldrig köra under 500 ew igen. Gärna ska man nog vara i rätt bra form också redan innan om man vill att det ska ge något visuellt.

/Glomgold
Citera
2012-03-18, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Varken masteron eller proviron påverkar mängden östrogen i kroppen. På sin höjd kan man säga att man får en fördelaktigare kvot androgener/östrogener. Men att tala om en sänkning är fel.

/Glomgold

kanske formulera mig fel det sänker inte men det gör att östro ger mindre biverkningar exakta funktionen är jag inte helt 100 på men nått i den stilen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in