Flashback bygger pepparkakshus!
2012-03-17, 02:03
Medlem
CodeCrews avatar
Hej. Har ett problem med min Galaxy S II. Alla jag talar med säger till mig att de hör ljudet reflekteras och återhörs med stor fördröjning. Alltså de på andra sidan luren hör sin egen röst som ett eko ljud. Själv så hör jag perfekt. Vad är felet?
Citera
2012-03-17, 03:21
Medlem
Alex-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeCrew
Hej. Har ett problem med min Galaxy S II. Alla jag talar med säger till mig att de hör ljudet reflekteras och återhörs med stor fördröjning. Alltså de på andra sidan luren hör sin egen röst som ett eko ljud. Själv så hör jag perfekt. Vad är felet?
Det låter som att det kan vara fel på din mikrofon. Garantiärende.
Citera
2012-03-17, 23:25
Medlem
CodeCrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-SWE
Det låter som att det kan vara fel på din mikrofon. Garantiärende.

Har nu lämnat in den på service. Får hoppas på att dem löser felet
Citera
2012-03-17, 23:30
Medlem
Citat:
Har nu lämnat in den på service. Får hoppas på att dem löser felet

Återkom gärna om det blev bättre då jag och många med samma lur har samma problem.

Det vi kommit fram till efter att ha läst på olika forum är att om man har skal så ekar det,.tar du bort skalet så blir det bra.
Citera
2012-03-25, 03:46
Medlem
CodeCrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackroses74
Återkom gärna om det blev bättre då jag och många med samma lur har samma problem.

Det vi kommit fram till efter att ha läst på olika forum är att om man har skal så ekar det,.tar du bort skalet så blir det bra.

Fick tillbaka den, men lämnade in den lika snabbt. Samma problem uppstår hela tiden. Kör utan skal Dem bytte ut mikrofonen men det hjälpte visst inte.
Citera
2012-03-25, 11:22
Medlem
Citat:
Fick tillbaka den, men lämnade in den lika snabbt. Samma problem uppstår hela tiden. Kör utan skal Dem bytte ut mikrofonen men det hjälpte visst inte.
Detta är ett känt problem och går att fixa själv om man vill.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1441510

Annars kan du ta upp det med Anovo, hänvisa dom yill länken och se till dom fixar det ordentligt denna gång.
Citera
2012-09-29, 02:13
Medlem
Hallå, är lite nyfiken då jag har samma problem. Hur löste det sig för dig?

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in