2012-03-17, 00:33
Medlem
anticuss avatar
Jag har bara en lite fundering. Finns de nån som har ett liv som liknar mitt.

Själv kommer jag från en stabil familj och under mitt liv har jag fått alla jag vill ha (gäller fortfarande).
Jag har aldrig missbrukat men alltid varit nyfiken på nya upplevelser så jag har provat lite olika saker.
Nu är jag sjuk och tar de lugnt. De droger jag nu tar får jag från min läkare och lite maja ibland för att ta bort illamåendet. Beställde lite Kratom från tips av en kompis. Ingen aning om de funkar.
Detta är absolut ingen tycka synd om mig inlägg utan jag letar efter folk med liknade erfarenheter som kanske har några bra tips.

MVH
Anticus
Citera
2012-03-17, 00:50
Medlem
Om du har feber så kan du röka cannabis, det sänker kroppstemperaturen och gör de hela lite mindre smärtsamt.
Citera
2012-03-17, 01:15
Medlem
Vad menar du med fysisk sjuk? Att man är förkyld eller typ att man har cancer? Och det är klart att det finns folk som är sjuka.
Citera
2012-03-17, 01:26
Medlem
anticuss avatar
Borde förklarat bättre.....

Jag t ex har en hjärntumör vilket leder till smärta och andra problem. Jag undrade om de fanns andra där ute som kanske visste några bra smärtstillande/ångestdämpande preparat bortsett från dem du kan kan få av en läkare.
Citera
2012-03-17, 18:32
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anticus

Jag t ex har en hjärntumör vilket leder till smärta och andra problem. Jag undrade om de fanns andra där ute som kanske visste några bra smärtstillande/ångestdämpande preparat bortsett från dem du kan kan få av en läkare.
Finns ju en hel del olika preparat. Men hade du tänkt att gå på det dagligen så kommer du fastna i det.
Skulle satsat på någon opiat för smärtan. Sedan brukar folk inte klaga på ruset heller.
Citera
2012-03-17, 18:47
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anticus

Du kan ju testa lyrica, hjälper mot ångest och nervsmärtor typ.

Jag är inte så sjuk, har bara lite AT på tramadol
Citera
2012-03-17, 19:02
Medlem
anticuss avatar
Går på morfin dagligen enligt läkarens rekommendation. Tar inte alltid full dos för jag vill inte bli trött.
Lyrica är de värsta jag har provat. Var på väg att ta livet av mig. Hade ont och hade sådan extrem ångest. Aldrig mer. Jag letar efter nått jag kan ta som inte gör mig trött men tar bort smärtan så jag kan t ex umgås med vänner nån helg. Absolut inte nått jag tänker använda varje dag.

Men tack för tipsen ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in