Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-03-16, 19:26
Medlem
tjena har ett problem tror jag.. Beställde 2st påsar med 50 x 25mg Winnar orala piller från Vikingstore, hitta första brevet fine np , men grejjen är fick 2 st brev var över 100st av dom i varje påse så har ca 220 25 milligram av Winestrol hemma nu men betala för 100st.

kollar jag nära står det 25 på varje liten grej, men dom skiftar ju lite i storlek men lite grann så tror inte dom ligger på 12.5mg st.

för att breskriva dom så är det små 4 kanter väldigt små saker lite gulvita,

Är det nån som beställt därifrån nyligen och fått samma som jag?
Citera
2012-03-16, 19:50
Medlem
poynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wingedz
tjena har ett problem tror jag.. Beställde 2st påsar med 50 x 25mg Winnar orala piller från Vikingstore, hitta första brevet fine np , men grejjen är fick 2 st brev var över 100st av dom i varje påse så har ca 220 25 milligram av Winestrol hemma nu men betala för 100st.

kollar jag nära står det 25 på varje liten grej, men dom skiftar ju lite i storlek men lite grann så tror inte dom ligger på 12.5mg st.

Behåll skiten o va glad att du fick dubbelt då?
Citera
2012-03-16, 20:16
Medlem
är första gången jag testar det här, skulle vilja veta ifall det är halva dosen eller så, tänkte köra 50/50
inte 25/50
Citera
2012-03-18, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wingedz

Har haft samma tabbar och de är 25 mg! Låter som VS gjort en tabbe!
D e bra tabbletter BTW!
Citera
2012-03-18, 01:21
Medlem
Online807s avatar
Du kan ge mig hälften så lovar jag att lämna tillbaka dem och du slipper denna hemska börda
Citera
2012-03-20, 14:43
Medlem
Jag tycker du ska kontakta dem.
Citera
2012-03-20, 15:44
Medlem
Haha, just nu sitter en utskickare någonstans och undrar varför saldot inte stämmer, och någon annan som frågar honom varför ekonomin och saldot inte rimmar....
Citera
2012-03-22, 16:59
Medlem
Inte helt ovanligt.
En bekant fick dubbel beställning från muskelmannen.
Citera
2012-03-22, 18:40
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcon123
Jag tycker du ska kontakta dem.

Varför då? Visserligen hade det varit "ärligt" att kontakta säljaren, frågan är bara, till vilken nytta? Å andra sidan har jag själv varit med om en liknande situation, varpå jag tog kontakt med säljaren. Med den skillnaden att jag var personligt bekant med säljaren ifråga.
Citera
2012-03-22, 23:14
Medlem
MonsterXXLs avatar
Vänta en vecka och se om de kontaktar dig. Om de inte hör av sig så kan du sluta fundera på det
Citera
2012-03-23, 09:09
Medlem
kontakta dom och informera om det hela.
om du skulle betala in din order och råkar ovetandes betala in det dubbla, skulle inte du vilja att dom kontaktade dig då?
du skall säkert se att dom inte kommer vilja ha tillbaks det extra du råkat få, informera iaf om det hela..
Citera
2012-03-23, 09:25
Medlem
Självklart hör man av sig om man får för mycket!
Om man överhuvud taget har någon heder i ryggraden.
Jävlar vad ni skulle gnälla om ni fått för lite..
men får man för mycket så är det en annan femma för många..
Jag skulle alla gånger höra av mig. Rätt ska va rätt åt båda hållen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in