Jag tycker man ska läsa om Datorprince på Svarta listan (google), Cint och Pricerunner innan man går dit.
Att köpa enskilda delar, t.ex hårddiskar, är inget problem och dom kan ha rätt ok priser ibland - att köpa en dator skulle jag inte rekommendera. Inte deras billigare iaf. Jag har sett datorer från Datorprince som har haft väldigt billiga komponenter.
Butiken upplevs ofta som väldigt, väldigt rörig - men det är ofta kundernas "fel" - man ställer sig vid kassan och börjar fråga/fundera/strula istället för att gå till en av säljarna som sitter i korridoren framför kassan och beställa det man vill ha. Gör man det så får man en lapp, ger man den till kassan så får man grejorna snabbt.
Reklamera kan man göra - dock ska man ha rätten på sin sida. Mitt grafikkort la av två veckor över garantitiden (bilder på
www.easyhacks.com) och hade strulat i två månader innan det dog - få utbytt? Helt omöjligt.
Man kan ju fundera på varför som behöver ha en speciell disk för reklameringar? Det var väl här som Aschberg ville ha "hjälp" med sin dator har jag för mig - men jag såg aldrig programmet.
Khay.