2012-03-16, 14:50
Medlem
anticuss avatar
Hej!

Hej!

Jag vet inte om jag skriver i rätt forum för det här är första gången så skäll inte på mig.
Jag har en hjärntumör som ger mig svåra smärtor. Går på morfin men de har biverkningar.
Jag undrar ifall någon har någon erfarenhet av att använda Kratom som smärtlindring.
Vad skulle hypotetiskt vara en rekommenderad dos för nån som aldrig har provat de? Jag har 15x Bali Extract. Skulle vara jätteglad för ett svar.

MVH
Anticus
Citera
2012-03-16, 17:47
Medlem
Många använder det mot ryggsmärtor, mensvärk och andra sorters smärtor så det är bara att testa.
Prova med en tesked först och ta sen mer om du inte mräker något.
x15 tycker jag är riktigt dåligt (har provat flera sorter med samma resultat), jag märker ingen skillnad mot vanligt kratom, dvs nermalda blad.

Önskar dig lycka till.
Citera
2012-03-16, 18:48
Medlem
anticuss avatar
Tack för hjälpen. Jag valde Kratom för en tjej på sjukhuset sa att de kunde hjälpa.
Om du vet nått som är så snälla säg de. Jag har inte någon erfarenhet av denna typen av ämnen. Bortsett från maja som är är bäst på att fixa illamående så du kan äta.
Tack så mycket!
Citera
2012-03-17, 18:54
Medlem
anticuss avatar
Det var värdelöst! Jag kände inte nått. Om nån annan vet nått som kan funka mot svår smärta och ångest är jag öppen att prova (så länge de inte är nån skit som bara gör dig dålig).
Alkohol är de enda jag har märkt som funkar så du kan minska morfinet men du måste så klart vara försiktig.
Citera
2012-03-17, 20:50
Medlem
kratom funkar mot allt
Citera
2012-03-17, 21:04
Medlem
Jag har testat kratom några gånger, enda det gav var illamående. Plus att det smakade skit.
Citera
2012-03-17, 21:25
Medlem
Bongmons avatar
Jämnfört med morfin ger inte kratom någon verkan.

Du skulle varit med under krypton-eran. De såldes kratom blandat med o-desmytramadol.. Saknar det.
Citera
2012-03-18, 04:32
Medlem
anticuss avatar
Föredrar att vara levande...

Men värt att prova Kratom... Hade ju kunnat missat nått bra.
Citera
2012-03-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anticus
Det var värdelöst! Jag kände inte nått. Om nån annan vet nått som kan funka mot svår smärta och ångest är jag öppen att prova (så länge de inte är nån skit som bara gör dig dålig).
Alkohol är de enda jag har märkt som funkar så du kan minska morfinet men du måste så klart vara försiktig.

X15 är riktigt dåligt som sagt.
Beställ bali och även indo-kratom. Det är dom 2 som ska fungera bäst mot smärta. Kratom har olika effekter på folk så det är bara att testa.
Citera
2012-03-19, 16:34
Medlem
anticuss avatar
Tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in