Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-03-19, 14:12
  #25
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffmeister
Nu är vrakbitarna hittade.
Struntprat. Dessa "vrakdelar" är så klart dit-placerade av rymdödlorna som cover-up för Bush-regimens krig i Irak.
Citera
2012-03-19, 14:18
  #26
Medlem
Märkligt att ingen annan än jag som öppnat för att det är självmord, inte första gången som någon pilot kraschat ett plan med andra ombord i samband med det.
Citera
2012-03-19, 23:18
  #27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Märkligt att ingen annan än jag som öppnat för att det är självmord, inte första gången som någon pilot kraschat ett plan med andra ombord i samband med det.
Finns inga tecken som tyder på det.
Citera
2012-03-24, 18:22
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alessandro
Märkligt att ingen annan än jag som öppnat för att det är självmord, inte första gången som någon pilot kraschat ett plan med andra ombord i samband med det.
Jag måste bara höra-jag har hört flera påpeka att det finns exempel på piloter som gjort detta, men jag har inte hittat något om det. Har du någon källa till vem och var?
Citera
2012-03-26, 00:07
  #29
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annelisp
Jag måste bara höra-jag har hört flera påpeka att det finns exempel på piloter som gjort detta, men jag har inte hittat något om det. Har du någon källa till vem och var?
Det har hänt åtminstone en gång men det är totalt urflippat för den här tråden så glöm det. Är du väldigt nyfiken så tror jag du lyckas hitta info om självmordskraschen på egen hand.
Citera
2012-03-26, 00:13
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Det har hänt åtminstone en gång men det är totalt urflippat för den här tråden så glöm det. Är du väldigt nyfiken så tror jag du lyckas hitta info om självmordskraschen på egen hand.
Jag har faktiskt bara hittat en där man lyckats fastställa att det verkligen var självmord. Undantaget kamikaze och 9/11, jag tänker mer på "vanliga" piloter, inte i krigs och terror-sammanhang. Annars när man granskar infon som kommer upp när man söker med lite mer källkritiska ögon så finns vanligen inte orsaken självmord som annat än spekulationer-därav min OT-fråga.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback