2012-03-15, 23:43
Medlem
Ja, nu är de framme igen. Med sin klåfingrighet.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/barn...n-barnens-scen

Trettonåringar. Fyra-fem stycken. "Gäng i trettonårsåldern".

Citat:
Vid 19.30-tiden sprang fyra till fem ungdomar i trettonårsåldern in på Barnens scen i Folkets park. Snabbt tog de handkassan innan de lämnade lokalen. Det är okänt hur mycket pengar de fick med sig.

Efter detta sprang de iväg med riktning mot Falsterbogatan. Min blatteradar har slutat fungera på grund av den höga sannolikheten, code red.

Vad tror ni? Pelle, Jöns och Fredrik som springer runt och snor pengar? Vad kan detta vara för glin egentligen?
Senast redigerad av Urgrund 2012-03-15 kl. 23:46.
Citera
2012-03-15, 23:46
Medlem
saosins avatar
Pelle, Jöns och Fredrik? More like Ahmed, Mohammed och Mustafa.
Citera
2012-03-15, 23:50
Medlem
Skyishs avatar
Tretton år och redan tjuv? Jag kan förstå om man snattar tuggummi någon gång men det här är fan inte okej. Jag antar att det är utlänningar då det skedde i Malmö men oavsett vad så är det sjukt..
Citera
2012-03-16, 00:10
Medlem
Gobbledigooks avatar
Trettonåringar som leker rövare runt folkets park är inte helt ovanligt.
Om jag inte har helt fel så var det trettonåringar som rånade kvinnor i det området för någon månad sedan också.
Har även sett dem "spänna upp" kedjor på cykelbanan vid Debaser.
Jävla nötter.

Citera
2012-03-16, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gobbledigook
Trettonåringar som leker rövare runt folkets park är inte helt ovanligt.
Om jag inte har helt fel så var det trettonåringar som rånade kvinnor i det området för någon månad sedan också.
Har även sett dem "spänna upp" kedjor på cykelbanan vid Debaser.
Jävla nötter

Det var tolvåringar som rånade kvinnor.
Citera
2012-03-16, 00:30
Medlem
Månsans avatar
Inget att uppröras över. I en stad med ständiga mord, bilbränder, misshandel av brevbärare och ambulanspersonal, attacker på brandkåren, droghandel på öppen gata, våldtäkter och rån får man vara tacksam om någon nöjer sig med att knycka lite pengar.
Citera
2012-03-16, 01:26
Medlem
GanjaMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Ja, nu är de framme igen. Med sin klåfingrighet.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/barn...n-barnens-scen

Trettonåringar. Fyra-fem stycken. "Gäng i trettonårsåldern".

Efter detta sprang de iväg med riktning mot Falsterbogatan. Min blatteradar har slutat fungera på grund av den höga sannolikheten, code red.

Vad tror ni? Pelle, Jöns och Fredrik som springer runt och snor pengar? Vad kan detta vara för glin egentligen?

HAHAHAHAHA, nej du inte Pelle och Fredrik,brukar som alltid vara Abdullah och Ahmed,vilka är det som missköter sig mest inte fan är det etniska svenskar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in