2012-03-15, 22:00
Medlem
MortalChaosiums avatar
Finns det någon sida där man kan ladda ner låtar i projekt form, typ track för track eller något liknande. Hade vart fräckt att se hur stora låtar är uppbyggda från grunden
Citera
2012-03-15, 22:45
Medlem
SevMs avatar
Letar också efter detta
Citera
2012-03-16, 10:51
Medlem
Stora band med berömda låtar är i regel väldigt rädd om sina "projekt" Men om du vill se hur låtar är uppbyggda helt grundläggande kan du skaffa guitar pro och tanka ner låtar till programmet.
Citera
2012-03-16, 13:35
Medlem
MortalChaosiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beron
Stora band med berömda låtar är i regel väldigt rädd om sina "projekt" Men om du vill se hur låtar är uppbyggda helt grundläggande kan du skaffa guitar pro och tanka ner låtar till programmet.
Jo det är det jag gör nu, men letade efter något "större", som Logics tutorial projekt ("Numbers Games" eller nåt). Min förra lärare fick tag på Bohemian Rhapsody i projekt form typ, får tyvärr inte tag på han, men det var det som fick mig undra.
Citera
2012-03-16, 14:01
Medlem
Gosmysarns avatar
Vet att det fanns ganska många sådana på OiNK (gammal musiktracker, RIP) förut. Dock inte hela projekt-filer med automationer osv utan bara track för track. Minns dock inte vad dom kallades. Tror det till och med fanns en speciell kategori för dom. Var ingen lätt googling heller.
Senast redigerad av Gosmysarn 2012-03-16 kl. 14:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in