Citat:
Ursprungligen postat av foxgame
Funderar på att kliva på min första riktiga kur i samband med sommaren!
Vill köra ordentligt på en gång och tänker därav kliva på en 150 dagars kur med testo e 250mg, E3D
Har tidigare kört D-bollar samt winestrol.
Nånting som är viktigt att tänka på när man kliver på en så pass lång kur?
Kost och träning är inga problem jag vet vad jag sysslar med! Så vill inte höra om hur orutinerad jag är!
Krökar ej och har ett bra psyke anser jag!
Enbart kritik och svar angående 150 dagar testo e 250mg e3d!
Man
Ålder: 20-22
Bänk: 1*100
Böj: 1*150
Mark: 1*170
gillar kommentaren i samband med sommaren

vilket labb/märke tänkte du köra på testot? det vet du väl bäst själv e3d blir ju rätt stor skillnad jämnfört med e5d. att du inte vill höra om hur orutinerad du är osv sen vet ju inte din vikt eller utförande på dina lyft, men den åldern med bra träning och kost plus tidigare kurer så är ju inte dina maxningar så jätte bra. men iofs vill man bygga så är spelar ju styrkan inte så mycket roll egentligen, så kanske var onödigt skrivet..samt att du frågar om någonting viktigt innan du kliver på så kanske du inte är så jätterutinerad men påstår inte att du är orutinerad heller. det låter väl som en bra kur annars, men beror ju också på varför du vill kura, hur bra kost och hur hårt du tränar annars.. samt att ha mkt letro och nolva hemma.. beror ju också på målet din träning/ditt liv, 22veckor är ju rätt lång som första kur, vissa kör 16v andra ligger på i år. så det är ju individuellt. kanske bättre med e5d och känna dig fram/för. men ja det är ju upp till dig själv och din inställning och bla bla bla.
mvh