Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-14, 01:30
  #1
Avstängd
11866STHLMs avatar
Tjaa, är intresserad av en tjej som jag har uppfattnimgem om att vara en vanlig svenssontjej.
Jag behöver verkligen en tvättäkta svenssontjej då jag växt upp lite onormalt.
Mitt liv är tvärtom vad ett svenssonliv är/har varit.

Grejen är att jag asldrig tidigare "raggat" upp en tjej nykter, har alltid tagit något eller druckit.
Min självkänsla är så låg att jag får för mig att hon efter ett tag med ragg inte är intresserad, fast jag är det. Jag tror efter ett tag att allt är kört.

I början går det alltid lätt men sedan kommer de där osäkra tankarna att man inte duger för denne och att man inte är piss värt.


Hur ska man komma över det?

Sedan, en annan grej, om entjej visar noll intresse så blir jag inne i henne likt en fjortonårig oskuld men visar hon intresse så letar min hjärna fel på henne och hittar det också, vad lider jag av? Hjäkp mig!
Citera
2012-03-14, 02:01
  #2
Medlem
lindhollows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11866STHLM
Tjaa, är intresserad av en tjej som jag har uppfattnimgem om att vara en vanlig svenssontjej.
Jag behöver verkligen en tvättäkta svenssontjej då jag växt upp lite onormalt.
Mitt liv är tvärtom vad ett svenssonliv är/har varit.

Grejen är att jag asldrig tidigare "raggat" upp en tjej nykter, har alltid tagit något eller druckit.
Min självkänsla är så låg att jag får för mig att hon efter ett tag med ragg inte är intresserad, fast jag är det. Jag tror efter ett tag att allt är kört.

I början går det alltid lätt men sedan kommer de där osäkra tankarna att man inte duger för denne och att man inte är piss värt.


Hur ska man komma över det?

Sedan, en annan grej, om entjej visar noll intresse så blir jag inne i henne likt en fjortonårig oskuld men visar hon intresse så letar min hjärna fel på henne och hittar det också, vad lider jag av? Hjäkp mig!

Puberteten
Citera
2012-03-14, 04:46
  #3
Medlem
Flashborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhollow
Puberteten

Klockrent.

Du får växa upp, sätta dig på huk och defekera på ditt självförtroende.

Den enda sanningen är den att du helt enkelt får göra ett försök, accepterar hon dig inte så skulle ert förhållande ändå inte hålla.

Ärlighet är bäst helt enkelt, den sorterar ut smutset.

~Flashborn
Citera
2012-03-14, 13:45
  #4
Medlem
Jag har samma problem själv. Det är bara att jobba på självkänslan och hoppas på att du träffar en tjej du har lätt att prata med
Citera
2012-03-14, 15:49
  #5
Medlem
toczs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11866STHLM
Tjaa, är intresserad av en tjej som jag har uppfattnimgem om att vara en vanlig svenssontjej.
Jag behöver verkligen en tvättäkta svenssontjej då jag växt upp lite onormalt.
Mitt liv är tvärtom vad ett svenssonliv är/har varit.

Grejen är att jag asldrig tidigare "raggat" upp en tjej nykter, har alltid tagit något eller druckit.
Min självkänsla är så låg att jag får för mig att hon efter ett tag med ragg inte är intresserad, fast jag är det. Jag tror efter ett tag att allt är kört.

I början går det alltid lätt men sedan kommer de där osäkra tankarna att man inte duger för denne och att man inte är piss värt.


Hur ska man komma över det?

Sedan, en annan grej, om entjej visar noll intresse så blir jag inne i henne likt en fjortonårig oskuld men visar hon intresse så letar min hjärna fel på henne och hittar det också, vad lider jag av? Hjäkp mig!

Tycker du låter som ett tvättäkta fruntimmer!
Citera
2012-03-14, 21:44
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11866STHLM
Jag behöver verkligen en tvättäkta svenssontjej då jag växt upp lite onormalt.

Detta är ett konstigt sätt att tänka på och inget du ska hålla på att hänga upp dig på när du träffar tjejer. Du ska gilla tjejen för det hon är och inte det du vill att hon ska vara. Vore ju ganska tråkigt om du träffade en tjej som du faller för men som du undermedvetet skjuter undan för att hon inte är vad du inbillar dig att du behöver.

Även om du kanske tror att en svenssontjej skulle fixa dina problem så kommer det tänket bara sänka din självkänsla och när du väl är tillsammans med en svenssontjej kommer du märka att det verkligen var skit samma och att inget har förändrats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback