2005-02-08, 21:04
Medlem
tufftNicks avatar
För mig så spelar det ingen roll om tjejen har stora eller små bröst, såtillvida att de inte är för stora då. Det är rätt osexigt... och sillisar är inte snyggt det heller, tuttarna ska inte stå rakt upp när tjejen ligger ner!. Men om jag får välja så väljer jag nåra som inte "faller ut åt sidorna" när hon ligger ner, fast sitter de på rätt tjej så kvittar det
Citera
2005-02-08, 22:09
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjärter Dam
Jag undrar faktiskt ungefär samma sak som ÄlskaMig! Vad är egentligen små bröst? En kille med normalstora händer borde få plats med en b- eller c-kupa i handen. Det är normalstora bröst enligt mig! Beror visserligen på vad man menar med en kupad hand också. Med fingrarna isär eller ihop t ex?

Normalstora i mina ögon är B-C kupa. Det är väl ungefär vad den genomsnittliga svenska kvinnan har?
Citera
2005-02-08, 22:17
Medlem
Megadeths avatar
själv tänder jag nog enbart om tjejen har något i huvudet. tyvärr är det ju väldigt sällan då tjejer är rätt ytliga varelser. är jag ensam om detta?
Citera
2005-02-08, 22:30
Medlem
ShatOnYas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadeth
själv tänder jag nog enbart om tjejen har något i huvudet. tyvärr är det ju väldigt sällan då tjejer är rätt ytliga varelser. är jag ensam om detta?
Jag tänder inte enbart på om dom har något i huvudet. Men man vill ju inte ha nån uppblåst bimbo

ps. Megadeth, gillar inte din avatar:thumbsdow ds.
Citera
2005-02-08, 22:40
Medlem
pokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kals
Det måste ju finnas fler som mig eller hur?

Vi finns överallt, det är väl snarare blondinbimbolovers som börjar bli svåra att hitta...
Citera
2005-02-08, 22:42
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poker
Vi finns överallt, det är väl snarare blondinbimbolovers som börjar bli svåra att hitta...

Stora bröst är 80-tal.
Citera
2005-02-08, 22:47
Medlem
JobbigeJohans avatar
Bara brösten e nåt sånär anpassade till kroppsformen.

En smal tjej e ju snygg med små bröst osv. Men iaf så om man måste välja så får de ju gärna va liiiite större.

Ps. Megadeth, gillar din avatar!
Citera
2005-02-09, 06:27
Medlem
Kalimaars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
En fyllig och fast A-kupa är det rätta.
Inget häng och släng här inte, tvi!
LOL hur kan en A-kupa vara fyllig, det är ju knapp 2 körnslag i ryggen.
Citera
2005-02-09, 07:00
Medlem
1056s avatar
Helt rätt

Citat:
Ursprungligen postat av northix
Stora, små, hängiga, välformade, säckiga, svängiga, lösa, skäggiga, vårtlösa, mumsiga, knottriga, deformerade, flottiga, saftiga, brummande, sjungande, visslande, svajande, toppiga, uppnosiga, stöddiga bröst....love them all....förutom plast-tutor!
Alldeles korrekt!
Det finns inget värre än "plast-tuttar". Har varit tillsammans med kvinnor med, i stort sett, obefintliga bröst och enligt min mening spelar det ingen roll så länge känseln i dem fungerar.
Däremot får jag problem om brösten är för stora... lagom är bäst!
Citera
2005-02-09, 07:02
Medlem
1056s avatar
Ja

Citat:
Ursprungligen postat av Megadeth
Förhoppningsvis är du ganska ensam om att tycka att tjejer är ytliga ja...
Citera
2005-02-09, 08:30
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimaar
LOL hur kan en A-kupa vara fyllig, det är ju knapp 2 körnslag i ryggen.

"Fylliga" är inget mått för storlek, det är ett mått för en känsla man har (enligt mig då alltså). Det finns fylliga A-kupor men även fylliga D-kupor.
Citera
2005-02-09, 09:37
Medlem
derangeds avatar
En handfull, det är väl C-kupa om man har rejäla händer.
Och det är ju inte så litet...

Små bröst är visst trevligt, men i min värld rockar nog ändå stora hårdare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in