För mig så spelar det ingen roll om tjejen har stora eller små bröst, såtillvida att de inte är för stora då. Det är rätt osexigt... och sillisar är inte snyggt det heller, tuttarna ska inte stå rakt upp när tjejen ligger ner!. Men om jag får välja så väljer jag nåra som inte "faller ut åt sidorna" när hon ligger ner, fast sitter de på rätt tjej så kvittar det
Jag undrar faktiskt ungefär samma sak som ÄlskaMig! Vad är egentligen små bröst? En kille med normalstora händer borde få plats med en b- eller c-kupa i handen. Det är normalstora bröst enligt mig! Beror visserligen på vad man menar med en kupad hand också. Med fingrarna isär eller ihop t ex?
Normalstora i mina ögon är B-C kupa. Det är väl ungefär vad den genomsnittliga svenska kvinnan har?
Alldeles korrekt!
Det finns inget värre än "plast-tuttar". Har varit tillsammans med kvinnor med, i stort sett, obefintliga bröst och enligt min mening spelar det ingen roll så länge känseln i dem fungerar.
Däremot får jag problem om brösten är för stora... lagom är bäst!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!