2005-02-08, 02:53
Medlem
Johan 78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -swea-
Jag antar att en man som ÄLSKAR en kvinna även älskar hennes bröst hurfan dom än är skapta.
Givetvis. Älskar man en tjej älskar man givetvis allt hos henne. Även hennes mamma, expojkvänner och munherpes..

Är ingen bröstmänniska själv, ( I like ASS!), men formen är klart viktigare än storleken. Ett par välskapta B-kupor på en smal tjej är det ultimata.
Citera
2005-02-08, 02:54
Medlem
Nej, med Slitz-krav får man sexuellt passivita sängkamrater. Ge mig!! Vill jag spana på Siliconbrudar kan jag väl köpa en tidning. För bra sex och umgänge i övrigt får man bredda spektrumet
Citera
2005-02-08, 02:55
Medlem
Men höga krav har man ju.. En annan sitter väl mest och runkar va??
Citera
2005-02-08, 02:57
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wienerbröd
Nej, med Slitz-krav får man sexuellt passivita sängkamrater. Ge mig!! Vill jag spana på Siliconbrudar kan jag väl köpa en tidning. För bra sex och umgänge i övrigt får man bredda spektrumet

Om du menar mig så är jag lagdt åt andra hållet, stora börst, mulliga tjejer mm, så det finns gott om brudar där att hämta utan att det ska vara fotomodeller.

Ett Nelson-HAHA åt dig som trodde jag var en tönt som bara gillade slitzbrudar.
Citera
2005-02-08, 03:15
Medlem
Nej, mulliga brudar har jag aldrig haft försmak för.. En kompis är det dock. Hittar alltid tjejer som väger minst dubbelt så mycket som han själv.. Men det är bra att sådana som ni finns.. Det finns minst en för alla..
Citera
2005-02-08, 16:22
Medlem
Hjärter Dams avatar
Jag undrar faktiskt ungefär samma sak som ÄlskaMig! Vad är egentligen små bröst? En kille med normalstora händer borde få plats med en b- eller c-kupa i handen. Det är normalstora bröst enligt mig! Beror visserligen på vad man menar med en kupad hand också. Med fingrarna isär eller ihop t ex?
Citera
2005-02-08, 16:35
Medlem
MorrissonEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kals
Är jag den enda som älskar små bröst på tjejer/kvinnor? Gillar verkligen inte stora hängande bröst. Visst dras blicken till tjejer med urringning och stora bröst men det är inget jag vill ha. Brösten ska precis passa min hand kupad.

Är så trött på alla killar som bara pratar om blondiner med stora bröst. Brunetter/blondiner med små fasta bröst ska det vara!

Det måste ju finnas fler som mig eller hur?
Ja får fan! skitsexigt med små, nätta bröst som passar handen precis.
Dessutom är det underbart för små bröst är ju nästan aldrig slappa eller fula (inte om de sitter på en slank tjej vill säga) utan ack så fasta
Citera
2005-02-08, 17:02
Medlem
MikeHammers avatar
Stora fasta rattar är bäst
Dom som säger nåt annat ljuger....Nä då,men allvarligt grabbar,är man ihop med en tjej med små pattar,så älskar man ju hela bruden,inklusive hennes små myggbett,men säg mig att ni inte ibland önskat att hon hade liiite större..

Vissa tjejer lider ju av att ha små myggbett nuförtiden,överallt är det ju stora bomber som gäller...och då tröstar väl killarna dom o säger...nä då,jag är så nöjd med dig,fast egentligen hade dom önskat lite mera o klämma på när stormen går ute..

Var ihop med en planka förut,fan vad jag saknade bröst då,gjorde slut och hittade en tjej med c-kupor fasta och runda,har aldrig saknat plankor sen dess...men men..sån är jag,och alla har rätt till en åsikt!!

No går jag o klämmer lite,blev lite sugen nu..Tack o hej
Citera
2005-02-08, 18:53
Medlem
Svalbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHammer
säg mig att ni inte ibland önskat att hon hade liiite större..

Förr i tiden var jag tillsammans med en tös med A-kupa. Jag önskade aldrig
att hon hade större bröst. Inte ens "liiite" större.
Citera
2005-02-08, 18:59
Medlem
Madchilds avatar
Bröstens klass beror ju på ägaren. En mindre tös med jättehylla ser inte särskilt bra ut och en "normalbyggd" sak med mindre hylla ser inte heller så bra ut. Lagom är bäst helt enkelt.
Citera
2005-02-08, 19:45
Medlem
ShatOnYas avatar
Hahah, precis Lagom är bäst
Citera
2005-02-08, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -swea-
Jag antar att en man som ÄLSKAR en kvinna även älskar hennes bröst hurfan dom än är skapta.

Håller med. Dock kommer alla män inte kunna kära ner sig i en tjej som har två myggbett eller hängbröst till knäna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in