• 2
  • 3
2012-03-15, 21:46
Medlem
Gertrud1s avatar
http://kvinna.ifokus.se/articles/4d7...nnans-orgasmer
Citera
2012-03-17, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
http://kvinna.ifokus.se/articles/4d7...nnans-orgasmer

Intressant länk
Citera
2012-03-18, 01:35
Medlem
xruuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reclaim
Min sambo är 23 år och har heller aldrig upplevt en orgasm så du är absolut inte ensam.
Inte nåt jag skulle posta...
Tänk dig för nu, noga. Beror det på dig eller henne...
Citera
2012-03-19, 02:45
Medlem
ylletrasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerTeufel
Ja, jag tycker du skall gå till en seriös sexshop med (kvinnlig) personal. Förklara ditt problem, (gå ej dit när det är mycket folk ).

Sen bara bara en kontrollfråga: är din kille hyfsat uthållig? Om han är det, och ni har en bra ställning där han eller varför inte du själv kan smeka dig samtidigt, kanske det kan funka.

En annan grej som kanske är för "annorlunda": Se till att du är ordentligt upphetsad, du ligger på magen fast lite på sidan, din kille för in "lilleman" (väloljad) i baken på dig (behöver inte röra sig så mycket), och sen kan han med den ena handens tumme stimulera din G-punkt, främre slidväggen. Det är lite av en smaksak, men kan vara värt att testa.

Jag har träffat även äldre kvinnor som aldrig har kommit nånsin. Som man kan det vara ganska jobbigt om man går och tänker på det inför sexet. Ett tips är du att du i samspelet med din kille inte är FÖR prestationsorienterad, många killar är ofta det i seriösa relationer (även om de inte vill erkänna det för någon).

Lycka till.
det där var ett bra tips!

i övrigt vill jag säga till Ts att inte jaga efter orgasm. av döma av din frågeställning, så är det ju faktiskt så, att du undrar lite. därav kanske omedvetet spänd?
testa dildo. skit i att familjen ser posten. ofta kommer det hem i diskret paket.
få killen att stimulera dig mkt på klitoris, testa g-punkten. låt honom inte bara hålla på några sekunder, en minut. ofta kan det krävas mer än så.
en fråga: är han medveten om ditt "problem"? om inte, tala om det för honom, o sen be honom hjälpa dig.
Citera
2012-03-19, 03:30
Medlem
TitanDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meiv
.
Vibrator på klitoris när ni knullar finns små fina .
om du har en vibrator på klitoris och en i fittan och han knullar dig i rumpan och sikar dig på örat och på bröstvårtorna så kommer du inom 6 minuter .
ps det vibrerar skönt för honom och så obs gå och bajsa först kan bli trångt anars .

mvh stor kuk i liten fitta
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in