• 1
  • 2
2012-03-13, 21:11
Medlem
Jag har testat det mesta som folk tipsar om när man frågor om tips på vad man ska göra för att få en orgasm.
Jag försöker att onanera ensam och tycker att det är skönt men oerhört tråkigt och det ger mig absolut ingenting. Känner mig bara ensam och längtar efter min kille haha Det är skönt och jag blir våt men tankarna glider liksom iväg. Har testat att kolla porr, läsa erotiska noveller, sexfantisera, spruta med duschmunstycket och det är nog det närmsta jag har kommit en orgasm. Testade lite i duschen och tyckte det var riktigt skönt, efter 4-5 sekunder så domnade min ben bort helt och "vek sig" en aning så jag slog huvudet i duschglaset
Har testat det flera gånger men det stannade vid en bara mycket skön känsla.

Min kille och jag har varit tillsammans lite över ett år och han vet vad jag gillar osv. men jag har aldrig fått en orgasm vid sex heller.
Har läst en del om psykiska spärrar men jag tror inte att det är problemet för mig. Har aldrig blivit 'tillsagd' som barn och jag är alltid väldigt upphetsad och våt. Jag 'letar' aldrig efter orgasmen och tänker inte på den vid sexet, men det skulle ju vara kul att få den upplevelsen också

Några tips eller ideer? Alla svar uppskattas!
Citera
2012-03-13, 21:17
Medlem
Vibrator?
Citera
2012-03-13, 21:19
Medlem
Din jakt på orgasm har också blivit din egen blockering för den.
Lättare sagt än gjort, men sluta jaga den så frenetiskt. Tor att du lyckas bättre om du bara slappnar av och njuter av det sköna du har. Rätt var det är så kommer den bara komma och då kommer du också att känna igen den efter det och då kommer det vara lättare att hitta nästa gång.
Så - leave it alone and you'll success.
Citera
2012-03-13, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlacksnake
Din jakt på orgasm har också blivit din egen blockering för den.

Vet inte om du läste hela mitt inlägg men såhär skrev jag; Jag 'letar' aldrig efter orgasmen och tänker inte på den vid sexet, men det skulle ju vara kul att få den upplevelsen också.

Med andra ord så jagar jag aldrig efter orgasmen, vid sex och onanering så tänker jag aldrig å att jag vill uppnå orgasm. Orgasm är aldrig målet för mig, men det skulle vara kul att uppleva Så nja, tror inte det är problemet.
Citera
2012-03-13, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Vibrator?

Bor fortfarande hemma och är en sådandär blyg person som ogärna går och köper sånt, vill inte heller beställa en från internet eftersom jag bor hemma haha.
Tycker dessutom inte ens om att onanera
Citera
2012-03-13, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym02
Prova att stoppa i 3st negerkukar i röven. Jag tror att detta tyder på en allvarlig symtom nämligen xtrem lösaktighet. Då detta inträffar innebär det att man möjligtvis haft en kukfabrik i vaginan/analen sedan tidigare och då möjligtvis förlorat att få en orgasm av enbart 1kuk åt gången. Så tips till dig vore att ha 3st negerkukar i dig i röven och sedan se om detta hjälper. Annars får du vända dig till Feministiskt Initiativ. Mvh

Gud vad rolig du är då.
Citera
2012-03-13, 23:09
Medlem
Ohyesmydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meiv
Jag har testat det mesta som folk tipsar om när man frågor om tips på vad man ska göra för att få en orgasm.
Jag försöker att onanera ensam och tycker att det är skönt men oerhört tråkigt och det ger mig absolut ingenting. Känner mig bara ensam och längtar efter min kille haha Det är skönt och jag blir våt men tankarna glider liksom iväg. Har testat att kolla porr, läsa erotiska noveller, sexfantisera, spruta med duschmunstycket och det är nog det närmsta jag har kommit en orgasm. Testade lite i duschen och tyckte det var riktigt skönt, efter 4-5 sekunder så domnade min ben bort helt och "vek sig" en aning så jag slog huvudet i duschglaset
Har testat det flera gånger men det stannade vid en bara mycket skön känsla.

Min kille och jag har varit tillsammans lite över ett år och han vet vad jag gillar osv. men jag har aldrig fått en orgasm vid sex heller.
Har läst en del om psykiska spärrar men jag tror inte att det är problemet för mig. Har aldrig blivit 'tillsagd' som barn och jag är alltid väldigt upphetsad och våt. Jag 'letar' aldrig efter orgasmen och tänker inte på den vid sexet, men det skulle ju vara kul att få den upplevelsen också

Några tips eller ideer? Alla svar uppskattas!

Jag har EXAKT samma problem! Visst är det frustrerande?! Jag har mer eller mindre gett upp hoppet om att ever få orgasm...
Citera
2012-03-13, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohyesmydarling
Jag har EXAKT samma problem! Visst är det frustrerande?! Jag har mer eller mindre gett upp hoppet om att ever få orgasm...

Ja det är ju synd
Citera
2012-03-14, 00:17
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Bor fortfarande hemma och är en sådandär blyg person som ogärna går och köper sånt, vill inte heller beställa en från internet eftersom jag bor hemma haha.
Tycker dessutom inte ens om att onanera

Men vafan bo hemma, hört talas om att va diskret och gömma den på nåt säkert ställe? du är knappast den enda som bott hemma men ändå haft behov.. snacka om att va tråkig..
Citera
2012-03-14, 00:34
Medlem
Finns flera yngre tjejer som inte kan få orgasm men det brukar lösa sig med tiden, åtminstone innan de fyllt 25 år. Tror dock det likväl handlar om 80% psykologiskt och 20% fysiologiskt.
Citera
2012-03-14, 09:09
Medlem
lyrica32s avatar
Jag tycker du ska koncentrera dig på att få orgasm istället föratt inte bry dig om det. Tog ett tag för mig(eller ja, började när jag var typ 12 år) men tillslut lärde jag mig men jag var förbannat bestämd på den punkten att jag ville lära mig att få orgasm.
Sen när jag spänner mig(tänk dig att du håller dig när du är kissnödig) och onanerar är det mycket skönare än när jag "slappnar av". Eller, man får liksom lära sig balansen mellan att slappna av och spänna sig.. Svårt att förklara men hoppas du förstår vad jag menar.
Citera
2012-03-14, 09:13
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av http://www.lustjakt.se/Data/UserContent/Pages/TermsAndConditions.aspx
Alla paket som lämnar Lustjakt är helt diskreta och vi lägger stor vikt vid att emballera och försluta paketen väl. Det är omöjligt för någon utomstående att få reda på vad som finns innuti. Avsändaren på alla försändelser är LJ AB. Du kan vara helt lugn med att inte ens personalen vid utlämnigsstället vet vad paketet innehåller.
Alla sexwebshoppar jag känner till är väldigt diskreta, och paketen skickas från falska avsändare för att det inte ska gå att se vad den innehåller. Lustjakt har också sjukt bra support, jag kan start rekommendera dem.

Min flickvän är likadan som dig, TS. Hon har jättesvårt att komma, och kan inte göra det själv. Första gången hon kom, vilket var ett par månader in i vårat förhållande, låg hon över mig och gned sin kropp mot min, främst då sin klitoris mot min kuk. Väldigt länge var det enda sättet hon kunde komma på, och hon kunde komma någon gång per månad i genomsnitt, men nu har hon börjat lära sig lite mer om sig själv så hon kan numera komma med mig inuti sig, förutsatt att jag tar konstant på hennes klitoris. Nu kan hon komma någon/några gånger per vecka, men fortfarande långt ifrån varje gång. Hon har också lärt sig uppskatta sina vibratorer (framför allt sin rabbit), även om hon fortfarande inte lärt sig komma med dem.

En sak om seriösa sexshoppar är dock att personalen är otroligt tillmötesgående, de kommer inte få dig att känna dig obekväm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in