Jag har testat det mesta som folk tipsar om när man frågor om tips på vad man ska göra för att få en orgasm.
Jag försöker att onanera ensam och tycker att det är skönt men oerhört tråkigt och det ger mig absolut ingenting. Känner mig bara ensam och längtar efter min kille haha

Det är skönt och jag blir våt men tankarna glider liksom iväg. Har testat att kolla porr, läsa erotiska noveller, sexfantisera, spruta med duschmunstycket och det är nog det närmsta jag har kommit en orgasm. Testade lite i duschen och tyckte det var riktigt skönt, efter 4-5 sekunder så domnade min ben bort helt och "vek sig" en aning så jag slog huvudet i duschglaset
Har testat det flera gånger men det stannade vid en bara mycket skön känsla.
Min kille och jag har varit tillsammans lite över ett år och han vet vad jag gillar osv. men jag har aldrig fått en orgasm vid sex heller.
Har läst en del om psykiska spärrar men jag tror inte att det är problemet för mig. Har aldrig blivit 'tillsagd' som barn och jag är alltid väldigt upphetsad och våt. Jag 'letar' aldrig efter orgasmen och tänker inte på den vid sexet, men det skulle ju vara kul att få den upplevelsen också
Några tips eller ideer? Alla svar uppskattas!