2012-03-13, 17:13
Medlem
adorkables avatar
Hejsan!

Först och främst har jag ingen aning om detta är tillåtet, är det inte det så får jag med mod plocka bort detta inlägg.

Jag hade tänkt att börja göra logotyper, men eftersom jag aldrig sysslat med det innan så kan jag heller inte ta betalt för att göra en logga. Därför tänkte jag göra en mängd gratis loggor tills jag bygger en bra portfolio och kunskap.

Därför undrar jag om det finns någon här som behöver en logga, eller kan tipsa om vart man kan vända sig till folk som behöver liknande!
Citera
2012-03-13, 18:22
Medlem
Skyggedanss avatar
Jag har ett fantasiföretag som heter Biovix.

Nu vill jag ha en professionell logotyp där du snyggt får in en dubbelsträngad DNA-spiral och strukturen på ett "virus-huvud" (se head på bilden). Kanske kan virus-huvudet (rektangulära bollen?) omsluta hela logotypen? Skulle föredra den i röd. DNA-spiralen vill jag ha blå och kanske i slutet av "Biovix".

Vill inte ha de exakta bilderna jag länkade. De är bara till för att du ska få en bild av vad jag menar.

Se det som en övning.
Citera
2012-03-13, 18:31
Medlem
adorkables avatar
Skyggedans jag skissar upp nåt så ser vi vad det blir för nåt! PMar dig så fort jag fått fram nåt.

Megafist om du läser detta; jag kan inte PMa tillbaka dig av någon anledning.
Citera
2012-03-15, 00:32
Medlem
Tjenare

Vi är en MC-klubb (Bara harleys) som vill ha ett "Back-patch" designat.
PM:a mig om du är intresserad så förklarar jag för dig hur det ska se ut. Dessutom skickar jag en bild.

//Fredneck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in