2012-03-12, 21:52
Medlem
anonymfans avatar
Tjena fb!
har sökt på google och sånt men hittar inte svaret på min fråga ; vad är rökmix för nåt?
kan någon va snäll och förklara? vad är det för effekt?
ursäkta min efterblivenhet, men jag är lite bäng just nu.
Citera
2012-03-12, 21:54
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Finns många olika rökmixar, de har väl alla målet att efterlikna typ cannabis, fast på ett lagligt sätt. Nu är väl dock det mesta ändå klassat.

Rökmixar är alltså helt enkelt olika blandningar av örter och kemikalier för att ge ett rus, ofta föredrar man detta om man riskerar att utsättas för drogtest då de i varje fall har varit lagliga.
Citera
2012-03-12, 21:55
Medlem
anonymfans avatar
så rökmixar är blandade skit som man får ett rus av? kan man få överdos av det?
cannabis vs. rökmix? vilken är bättre?
Citera
2012-03-12, 21:56
Medlem
anonymfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Finns många olika rökmixar, de har väl alla målet att efterlikna typ cannabis, fast på ett lagligt sätt. Nu är väl dock det mesta ändå klassat.

Rökmixar är alltså helt enkelt olika blandningar av örter och kemikalier för att ge ett rus, ofta föredrar man detta om man riskerar att utsättas för drogtest då de i varje fall har varit lagliga.

""svarar bara på citerade inlägg""
Citera
2012-03-12, 21:58
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymfan

""svarar bara på citerade inlägg""

Du kan tekniskt sett överdosera på allt Men ofta kan rökmixar vara mer intensiva under en kortare tid, verkar vara fler som 'snear' på rökmixar än vanligt gräs, kan ju dock bero på personen som röker alldeles för mycket helt enkelt.

Aldrig testat rökmix, har inte heller någon intention att göra så. Föredrar därför cannabis, känns på något vis säkrare.
Citera
2012-03-12, 22:00
Medlem
anonymfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Du kan tekniskt sett överdosera på allt Men ofta kan rökmixar vara mer intensiva under en kortare tid, verkar vara fler som 'snear' på rökmixar än vanligt gräs, kan ju dock bero på personen som röker alldeles för mycket helt enkelt.

Aldrig testat rökmix, har inte heller någon intention att göra så. Föredrar därför cannabis, känns på något vis säkrare.
Aha tack för svar mannen.
cannabis 4 life, det är så jävla skönt..
Citera
2012-03-12, 22:24
Medlem
plexens avatar
Själv röker jag rökmix för att det är billigare än cannabis, och lättare att få tag på för mig i alla fall. Men skulle hellre ta cannabis före rökmix. Men men som sagt svårare få tag på här omkring.
Citera
2012-03-12, 22:56
Medlem
raven101s avatar
Som nämnt ovan är rökmix till för att mima effekterna på cannabis. Har själv bara provat 2 olika varav en am-2201 och kan säga att det inte är så värst likt. Första syntetisk cannabinoid gjordes 1988, den heter Hu-210 och gör sig skylldig till varför folk säger att det är ett subsitut för Cb. Liknanderna där är stora. Vissa kallar rökmixar för Spice vilket är fel och Spice som innehöll Jwh-018 (bl.a) är idag olagligt.
Citera
2012-03-18, 22:18
Medlem
FrankBooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymfan

Jag har testat lagliga rökmixar och blev bara besviken, då är det bättre att du håller dig till CB i stället. Slår bättre och känns mer behagligare.
Citera
2012-03-18, 22:24
Medlem
deyys avatar
Lyssna inte på folk som endast har testat ett syntetisk cannabinoid och säger att cannabis är bättre.
Var en tid då jag faktiskt uppskattade rökmixarna mer då dom satt i mer längre och gav ett mer skevt rus.
Men kan hålla med om att cannabis är skönare då det inte är lika intensivt. Men det finns ett stort urval utav syntetiska cannabinoider som alla ger olika rus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in