Jag har inga kontakter själv och vet inte ens var jag ska börja leta.
vill köpa en pistol, vilken som helst som fungerar bra. 0 -3000kr?
Endast seriösa svar tack.
Senast redigerad av annastasia 2012-03-12 kl. 17:33.
Jo d förstår jag. Men jag hoppades på att någon här på flashback forum har de kontakter
Du ska akta dig för att fråga vem som helst. Förmodligen kommer de finna de jävligt ironiskt du frågar runt random, sedan se dig som ett lätt byte. Du kommer bli av med dina pengar.
Fortsätt gå klart högstadiet/gymnasiet och skaffa dig en utbildning och ge upp alla skit idéer du har.
Du ska akta dig för att fråga vem som helst. Förmodligen kommer de finna de jävligt ironiskt du frågar runt random, sedan se dig som ett lätt byte. Du kommer bli av med dina pengar.
Fortsätt gå klart högstadiet/gymnasiet och skaffa dig en utbildning och ge upp alla skit idéer du har.
Ett alternativ är Nintendo pistoler, dem funkar fint med! Och man slipper oroa sig för polis och en massa kroppar och sådant som är jobbigt att ha med och göra...
jag har redan en utbildning tack. E inte så ung eller dum som du tror. Och nu har vi hamnat off topic. Endast seriösa svar tack.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!