• 1
  • 2
2012-03-11, 22:54
Medlem
pulverhonungs avatar
Tjenare!

Jag rökte med en kompis igår och tyckte det var otroligt skönt, rökte dock inte mycket, vi delade på en spliff med två stycken små bitar (2g?). Min polare vill inte berätta var han fick tag på det då han tror att han kan råka illa ut pga det. Så jag undrar hur jag själv får kontakt med sådana här personer? Skulle inte få för mig att gå fram till någon random person som ser mysko ut för det skulle inte uppskattas där jag bor så det är uteslutet...
Citera
2012-03-11, 22:58
Medlem
ojskis avatar
Vanligtvis sker det väl via kontakter som din vän, försök hitta gemensam vän/bekant till den du rökte på med och kläm ur lite information ur denne.
Citera
2012-03-11, 23:00
Medlem
Surfazes avatar
Ställ dig på plattan (om du bor i sthml) o se allmänt dum ut. Det kmr fram en pundare till dig inom 5 min. betala överpris och du har fått det som gör dig till en ful idiot.
Citera
2012-03-11, 23:01
Medlem
Om ni e nära vänner så ska han endå berätta ni kommer säkert lösa massa gånger om han verkligen inte vill säga så ber du bara han köpa åt dig, big deal? nej. Tänk själv
Citera
2012-03-11, 23:04
Medlem
mengelebarns avatar
Försök hitta en postkran, jag hade samma problem som många verkar ha, köpa cannabis utan att fråga en random människa på stan, men sen hittade jag en postkran o det funkade smidigt Röker inte alls särskilt ofta, en femma kan räcka ett halvår, har bara inte tillfällen att få njuta av det då jag omges av anti-människor
Citera
2012-03-11, 23:05
Medlem
JesusLovesUs avatar
Ge din polare pengar så han kan köpa åt dig?
Citera
2012-03-11, 23:08
Medlem
nätkran är ju ett bra alternativ beroende på vart man bor. bor man i sthlm så är väll plattan ett utmärkt alternativ att gå till :P
Citera
2012-03-11, 23:11
Medlem
Varför antar alla att han bor i Stockholm?

Som någon sagt förut, be din polare köpa åt dig om han nu inte vill att du ska få kontakt med hans knarkförsäljare.
Citera
2012-03-11, 23:15
Medlem
pulverhonungs avatar
cannabis är väl inte så jävla farligt!? vad gör ni ens i den här delen av forumet om ni är så emot det? sen är jag verkligen inte beroende, vill bara testa på det igen för det var otroligt skönt, och då var jag ändå utomhus kl 01.00 och frös som fan, kan tänka mig att det är fan så mycket skönare att sitta i en soffa med ett par polare och koppla av.

tack för tipsen iallafall, skulle kunna be honom fixa åt mig men det blir ju lite krångligare ifall han skulle vara iväg just då jag vill ha eller klockan är sent osv.
Citera
2012-03-11, 23:18
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Gör en skylt där du skriver: "Döds-hasch köpes" och gå runt med den på plattan, det var så jag träffade min nuvarande kran.
Citera
2012-03-11, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Tjenare!

Jag rökte med en kompis igår och tyckte det var otroligt skönt, rökte dock inte mycket, vi delade på en spliff med två stycken små bitar (2g?). Min polare vill inte berätta var han fick tag på det då han tror att han kan råka illa ut pga det. Så jag undrar hur jag själv får kontakt med sådana här personer? Skulle inte få för mig att gå fram till någon random person som ser mysko ut för det skulle inte uppskattas där jag bor så det är uteslutet...

Handla genom din polare oh ge honom lite betalt för besväret. Ja det blir dyrare för dig men vill du ha röka utan att ha kontakter så blir det så. Sen efter ett tag lär du säkerligen få reda på vem som är din polares kran (prata med honom gemensamma bekanta osv)
Citera
2012-03-11, 23:55
Medlem
SeMeNoMores avatar
Kan alla homos sluta med sitt moralpredikande?

Genom din polare eller genom andra som röker alternativt dra till chriss lite då och då och smuggla in.

EDIT: 300 INLÄGG IGEN WOOHOO
Senast redigerad av SeMeNoMore 2012-03-12 kl. 00:02.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in