Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-03-11, 20:36
Medlem
osirius45s avatar
vad tar alla som deltar i mr.olympia och arnold classic?
Citera
2012-03-11, 20:40
Medlem
NO-xplode från GG, värsta trycket asså.
Citera
2012-03-11, 20:41
Medlem
bisexuella-killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osirius45
vad tar alla som deltar i mr.olympia och arnold classic?

Vad jag har hört är rapsolija i alla muskler det senaste. Steroider används knappt längre och det är bara på youtubeklipp de verkligen tränar, annars tränar dem typ inte alls. Man sprutar istället in rapsolja i musklerna för den s.k fylligheten!

Såg ett inslag från CNN nyligen om den ödestigra bristen på rapsolja hotar USA:s ekonomi.

Fan läskigt det där
Citera
2012-03-11, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bisexuella-killen
Vad jag har hört är rapsolija i alla muskler det senaste. Steroider används knappt längre och det är bara på youtubeklipp de verkligen tränar, annars tränar dem typ inte alls. Man sprutar istället in rapsolja i musklerna för den s.k fylligheten!

Såg ett inslag från CNN nyligen om den ödestigra bristen på rapsolja hotar USA:s ekonomi.

Fan läskigt det där

Alltså, gå in på muscletechs hemsida, där hittar du allt dom använder ju. Har sett massor med intervjuer där dom skriver typ "jag tar neurocore från muscletech". Typ det och hårdträning, jag brukar köra typ runt 20 set per muskel, 25 på biceps.
Citera
2012-03-11, 20:43
Medlem
.zemuns avatar
Citat:

Fan läskigt det där

Men du, såg du inte inslaget om att vissa IFBBPROS nu bytt ut rapsolja mot bearnaisesås de spätt ut med lite olivolja så det blir enklare och skjuta? Tydligen så skulle det lilla sura i bearnaisesåsen göra musklerna lite mer "sticky-icky-icky" och dra ihop huden så man knappt behöver deffa eller nått?

Såg det också på CNN, och då hade även mythbusters gjort inslag om detta där dom bevisar att detta verkligen fungerar och ger indirekta effekter på de muskler man kör, dvs. punktförbränning + punktmuskelförstoring, sjukt ju!!

mvh
Citera
2012-03-11, 20:44
Medlem
svampdamps avatar
Alla som tävlar på den nivån går med på att testa sig mot olagliga substanser på oregelbundna tider.
Citera
2012-03-11, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Alltså, gå in på muscletechs hemsida, där hittar du allt dom använder ju. Har sett massor med intervjuer där dom skriver typ "jag tar neurocore från muscletech". Typ det och hårdträning, jag brukar köra typ runt 20 set per muskel, 25 på biceps.

Dem dära tabletterna Brutal Anadrol från GG MÅSTE det ju va bra tryck i det hör man ju på namnet....

Näää jag har hört att Crossfit är det senaste i byggarvärlden, blir fett stor av armhävningar assa
Citera
2012-03-11, 20:47
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Dem dära tabletterna Brutal Anadrol från GG MÅSTE det ju va bra tryck i det hör man ju på namnet....

Näää jag har hört att Crossfit är det senaste i byggarvärlden, blir fett stor av armhävningar assa
Zumba och XtraVAGANZ ska också tydligen geee trööööck som fan, bra lats och ben, alla vet ju att grym rygg + grova ben vinner tävlingar..

mvh
Citera
2012-03-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Men du, såg du inte inslaget om att vissa IFBBPROS nu bytt ut rapsolja mot bearnaisesås de spätt ut med lite olivolja så det blir enklare och skjuta? Tydligen så skulle det lilla sura i bearnaisesåsen göra musklerna lite mer "sticky-icky-icky" och dra ihop huden så man knappt behöver deffa eller nått?

Såg det också på CNN, och då hade även mythbusters gjort inslag om detta där dom bevisar att detta verkligen fungerar och ger indirekta effekter på de muskler man kör, dvs. punktförbränning + punktmuskelförstoring, sjukt ju!!

mvh

Wooooow!

Du har inte hört om allt sånt där testtååzteran (stavning) som man har skänkt bort till dem där belgiska kossorna då? Behövs ju lixom inte längre. Testtååzteran är så 2011...
Citera
2012-03-11, 20:51
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Wooooow!

Du har inte hört om allt sånt där testtååzteran (stavning) som man har skänkt bort till dem där belgiska kossorna då? Behövs ju lixom inte längre. Testtååzteran är så 2011...

Du menar väl "Das Anabolik Teztåzterån Enstorbiceps" som är den sega estern på 10 dagar och tvillingbrorsan "Das Anabolik Teztåzterån Preworkout" som är den snabba estern? Japp, gammalt skit.. Bearnaisessås, rapsolja och olivolja är 2020.

mvh
Citera
2012-03-11, 20:51
Medlem
WhySoJuiceds avatar
jag hörde att tex Ronnie coleman hade kört Ryssfemmor fast då tog han typ 4 sånna! Fattar inte hur man vågar.. alltså sen va de typ 70 dagar eller något det är ju sjukt mycket. Näej fan.. inte värt de ryssfemmor är faaarligt.
Citera
2012-03-11, 20:53
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
jag hörde att tex Ronnie coleman hade kört Ryssfemmor fast då tog han typ 4 sånna! Fattar inte hur man vågar.. alltså sen va de typ 70 dagar eller något det är ju sjukt mycket. Näej fan.. inte värt de ryssfemmor är faaarligt.

Men alltså detta måste ju vara WAY BAAAACK med tanke på att ryzzar inte finns längre riktigt bland proffsen?!

mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in