2012-06-04, 15:39
Medlem
Shit. Du sitter inne på ett skvallerforum och blir upprörd när folk från visby vill ha reda på vem pedofilen i deras område är! Är det så att du vill skydda din egen sort? Lite peddovarning på dig kanske?
Citera
2012-06-12, 19:02
Medlem
DrJackasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satansassul
Är det den här figuren det handlar om? http://www.helagotland.se/nyheter/ar...icleid=7722220

Säger i så fall en hel del om Gotland. Inavlade gotländska masspsykotiska bönder med för mycket fritid ger sig ut på digital häxjakt. Fram med högafflarna (det har ni ju gott om) och facklorna. Döda, döda, döda!!! Vilka patetiska drägg ni är. Skaffa er ett jobb. Jävla idioter.

En idiot som försvarar en misstänkt peddo. Inga barn själv va??
Citera
2012-06-12, 19:10
Medlem
Skrämselpropaganda, antagligen utan sanning. Finns få saker som eldar upp människor mer än talet om "pedofili", bara en associering och tidningarna säljer mer.
Citera
2012-07-05, 18:37
Medlem
Wirre2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wirre2011
Här på Gotland är det bara Inavel. Hela jävla Gotland fullt med Inavel bara

Sen an man undra vad gruppen heter också. Vill gärna kolla upp den FB Sidan
Citera
2012-07-12, 13:39
Medlem
satansassuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrJackass
En idiot som försvarar en misstänkt peddo. Inga barn själv va??

Men din jävla pajas. Läs den här artikeln.

http://www.helagotland.se/nyheter/ar...icleid=7808654

Har du svårt med läsförståelsen så be din övervakare om hjälp. Med din logik är både visbypolisen och dagisfröknarna pedofiler de också.

Du tycks ju se peddon i varje buske så schas ut på stan och kasta släggor omkring dig din lilla inavlade jävla Gutebagge. Det är väl den enda sysselsättning du och dina släktingar duger till. Förutom att knulla med varandra.

Jo just det glömde en sak:

Citera
2012-07-13, 01:27
Medlem
satansassuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeinvisby
Shit. Du sitter inne på ett skvallerforum och blir upprörd när folk från visby vill ha reda på vem pedofilen i deras område är! Är det så att du vill skydda din egen sort? Lite peddovarning på dig kanske?

Shit. Ditt inlägg hade jag alldeles missat. En idiot till. På ett skvallerforum! Vem är förvånad, det är ju Gotland du härstammar ifrån. "madeinvisby" säger ju allt

Nej, jag är inte alls upprörd, lär dig läsa ordentligt. Jag är bare förundred öva att du och dine inavlede kusina tillåts att härje runt utan att snuten bunta ihop ert jävla pöbelpack och stänga av er från ert socialbidrag. Skaff ett jobb.

Senast redigerad av satansassul 2012-07-13 kl. 01:29.
Citera
2012-07-13, 12:12
Medlem
DinoOrtolanis avatar
Kan ju säga att det inte är första gången som det har cirkulerat ett "peddo" i terranova/grobå.

Säkert 10 år sen vi hade en på kroken, ska ta reda på vilket nummer som den föregående hade.

Vem vet det kanske är samma :O sanningen är olidlig.
Citera
2012-08-23, 21:36
Medlem
DrJackasss avatar
Citat:
Men din jävla pajas. Läs den här artikeln.

Har du svårt med läsförståelsen så be din övervakare om hjälp. Med din logik är både visbypolisen och dagisfröknarna pedofiler de också.

Du tycks ju se peddon i varje buske så schas ut på stan och kasta släggor omkring dig din lilla inavlade jävla Gutebagge. Det är väl den enda sysselsättning du och dina släktingar duger till. Förutom att knulla med varandra.

Jo just det glömde en sak:

Haha ditt nöt Tror du att polisen säger att det ÄR HAN Då går ju för fan vi Gutebaggar dit med våra hagelbrakare och skjuter honom i små viruspartiklar.

BTW, vi har iaf en sysselsättning. Du har väl inte armar så att det räcker ner för att runka ens
Citera
2012-09-19, 19:00
Medlem
Citat:
Shit. Ditt inlägg hade jag alldeles missat. En idiot till. På ett skvallerforum! Vem är förvånad, det är ju Gotland du härstammar ifrån. "madeinvisby" säger ju allt

Nej, jag är inte alls upprörd, lär dig läsa ordentligt. Jag är bare förundred öva att du och dine inavlede kusina tillåts att härje runt utan att snuten bunta ihop ert jävla pöbelpack och stänga av er från ert socialbidrag. Skaff ett jobb.

Shit vilken nolla!
Jag tror att till skillnad från dig så jobbar jag och gör rätt för mig. Det är inte jag som skriver på ett forum på alla tider under vardagar. Antingen så går DU på bidrag, eller sitter du hemma på ditt pojkrum och trycker försiktigt på tangenterna under nattetid för att inte mamma ska höra
Ta och väx upp istället för att sitta och försöka vara häftig på ett forum! Att du va/är mobbad i skolan är ju ganska givet!
Citera
2012-11-11, 16:15
Medlem
Hallonochjordgubbars avatar
Jag med lokal kännedom vet mycket väl vem det är, det vet många personer på gotland.
Citera
2012-11-11, 16:17
Medlem
Hallonochjordgubbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wirre2011
Sen an man undra vad gruppen heter också. Vill gärna kolla upp den FB Sidan

https://www.facebook.com/groups/2380...38746/?fref=ts

Denna grupp är det!
Citera
2012-11-11, 19:41
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonochjordgubbar
Jag med lokal kännedom vet mycket väl vem det är, det vet många personer på gotland.
Ni vet vem en människa som ingenting gjort är .. och?

Citat:
Gång på gång har den 30-årige mannens bostad utsatts för skadegörelse. Senast natten till torsdagen slängdes en slägga in genom fönstret i lägenheten i Visby.

- Den här mannen är inte misstänkt för någonting.

Man undrar ju starkt var fårskallarna finns på Gotland ... är det ute på betena eller är det bland folk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in