Shit. Du sitter inne på ett skvallerforum och blir upprörd när folk från visby vill ha reda på vem pedofilen i deras område är! Är det så att du vill skydda din egen sort? Lite peddovarning på dig kanske?
Säger i så fall en hel del om Gotland. Inavlade gotländska masspsykotiska bönder med för mycket fritid ger sig ut på digital häxjakt. Fram med högafflarna (det har ni ju gott om) och facklorna. Döda, döda, döda!!! Vilka patetiska drägg ni är. Skaffa er ett jobb. Jävla idioter.
En idiot som försvarar en misstänkt peddo. Inga barn själv va??
Skrämselpropaganda, antagligen utan sanning. Finns få saker som eldar upp människor mer än talet om "pedofili", bara en associering och tidningarna säljer mer.
Har du svårt med läsförståelsen så be din övervakare om hjälp. Med din logik är både visbypolisen och dagisfröknarna pedofiler de också.
Du tycks ju se peddon i varje buske så schas ut på stan och kasta släggor omkring dig din lilla inavlade jävla Gutebagge. Det är väl den enda sysselsättning du och dina släktingar duger till. Förutom att knulla med varandra.
Shit. Du sitter inne på ett skvallerforum och blir upprörd när folk från visby vill ha reda på vem pedofilen i deras område är! Är det så att du vill skydda din egen sort? Lite peddovarning på dig kanske?
Shit. Ditt inlägg hade jag alldeles missat. En idiot till. På ett skvallerforum! Vem är förvånad, det är ju Gotland du härstammar ifrån. "madeinvisby" säger ju allt
Nej, jag är inte alls upprörd, lär dig läsa ordentligt. Jag är bare förundred öva att du och dine inavlede kusina tillåts att härje runt utan att snuten bunta ihop ert jävla pöbelpack och stänga av er från ert socialbidrag. Skaff ett jobb.
Din jävla myxomatosskadade rabbis.
Senast redigerad av satansassul 2012-07-13 kl. 01:29.
Har du svårt med läsförståelsen så be din övervakare om hjälp. Med din logik är både visbypolisen och dagisfröknarna pedofiler de också.
Du tycks ju se peddon i varje buske så schas ut på stan och kasta släggor omkring dig din lilla inavlade jävla Gutebagge. Det är väl den enda sysselsättning du och dina släktingar duger till. Förutom att knulla med varandra.
Jo just det glömde en sak:
Du är en idiot.
Haha ditt nöt Tror du att polisen säger att det ÄR HAN Då går ju för fan vi Gutebaggar dit med våra hagelbrakare och skjuter honom i små viruspartiklar.
BTW, vi har iaf en sysselsättning. Du har väl inte armar så att det räcker ner för att runka ens
Shit. Ditt inlägg hade jag alldeles missat. En idiot till. På ett skvallerforum! Vem är förvånad, det är ju Gotland du härstammar ifrån. "madeinvisby" säger ju allt
Nej, jag är inte alls upprörd, lär dig läsa ordentligt. Jag är bare förundred öva att du och dine inavlede kusina tillåts att härje runt utan att snuten bunta ihop ert jävla pöbelpack och stänga av er från ert socialbidrag. Skaff ett jobb.
Din jävla myxomatosskadade rabbis.
Shit vilken nolla!
Jag tror att till skillnad från dig så jobbar jag och gör rätt för mig. Det är inte jag som skriver på ett forum på alla tider under vardagar. Antingen så går DU på bidrag, eller sitter du hemma på ditt pojkrum och trycker försiktigt på tangenterna under nattetid för att inte mamma ska höra
Ta och väx upp istället för att sitta och försöka vara häftig på ett forum! Att du va/är mobbad i skolan är ju ganska givet!
Jag med lokal kännedom vet mycket väl vem det är, det vet många personer på gotland.
Ni vet vem en människa som ingenting gjort är .. och?
Citat:
Gång på gång har den 30-årige mannens bostad utsatts för skadegörelse. Senast natten till torsdagen slängdes en slägga in genom fönstret i lägenheten i Visby.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!