2012-03-20, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Länge leve din kvinnokraft och starka nypor, Empress! Vill du hjälpa mig att skifta däck? Jag vill inte smutsa ner fingrarna och bryta mina naglar, vet du.

Jag hittar inte fälgkorset men du kanske kan ta ett fast grepp om hjulskruvarna så vi slipper det här med att använda verktyg i onödan?

Eller vänta, jag kanske ska åka bort till däckverkstaden och hyra mig en rar liten mekanikerpojke? Det gjorde jag i höstas. Bilen blev upphissad, jag satt kvar i den, lyssnade på musik och filade mina naglar (och drack lite bubbel) samtidigt som jag tittade på inte mindre än tre vackra män som snärjde runt min bil. Allt till det facila priset av 300 spänn. Lätt värt det.

Nu vet jag inte var på listan jag är men här nästa punkt; Att i egenskap av sin könstillhörighet klumpas ihop med självbelåtna och humorlösa kvinnor helt utan självdistans.

Vänta nu lite så du dricker när du kör? du måste ju vara bra jävla dum i huvudet men vad har man förväntat sig utav ett troll
Citera
2012-03-20, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klockan3
Det måste vara jobbigt att män älskar att tjafsa med kvinnor.

Nja, träffsäkert tjafs där man får intellektuellt motstånd är för det mesta rätt underhållande. Substanslöst och intetsägande bjäbb är däremot jobbigt. Oavsett om det kommer från en man eller kvinna. Men det torde kunna läggas till även på manslistan.
Citera
2012-03-20, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
men vad har man förväntat sig utav ett troll

Tja, inte att trollet skulle äga tråden
Citera
2012-03-20, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Tja, inte att trollet skulle äga tråden

Say what?
Citera
2012-03-20, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klockan3
Det måste vara jobbigt att män älskar att tjafsa med kvinnor.

ja det är huvudvärk
Citera
2012-03-20, 12:09
Bannlyst
det jobbigaste måste ju vara att hur mycket flatfolket än gnäller: pengar kommer ni aldrig att kunna tjäna
Citera
2012-03-20, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnyjones
det jobbigaste måste ju vara att hur mycket flatfolket än gnäller: pengar kommer ni aldrig att kunna tjäna

Och det jobbigaste med att vara du (för det här går inte att tillskriva män generellt) måste ändå vara att tro att alfahannen (darn, what a top dog!) på din avatar heter Vinny?

Nästa punkt på listan: Det här med män som tror de har koll på typ allt. Men så kan de inte ens få till sin fotboll rätt.
Citera
2012-03-20, 12:35
Bannlyst
Citat:
Och det jobbigaste med att vara du (för det här går inte att tillskriva män generellt) måste ändå vara att tro att alfahannen (darn, what a top dog!) på din avatar heter Vinny?

Nästa punkt på listan: Det här med män som tror de har koll på typ allt. Men så kan de inte ens få till sin fotboll rätt.
jag har ingen aning om vad du försöker få till med ditt sjukt förvirrade inlägg. googla vinnie jones innan du uttalar dig. coolt att du kan engelska. kan du fler språk?
Citera
2012-03-20, 12:37
Bannlyst
Citat:
jag har ingen aning om vad du försöker få till med ditt sjukt förvirrade inlägg. googla vinnie jones innan du uttalar dig. coolt att du kan engelska. kan du fler språk?

Haha du ska inte ta den där idioten på för stort allvar

Vinnie jones är kung Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Citera
2012-03-20, 12:38
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Länge leve din kvinnokraft och starka nypor, Empress! Vill du hjälpa mig att skifta däck? Jag vill inte smutsa ner fingrarna och bryta mina naglar, vet du.

Nej men halegosingen då. Så DU utgår från att alla andra lever efter DINA tanke modeller d.v.s falsk dikotomi?
Vad har jag hävdat att man inte skall använda verktyg när det inte behövs?

Men du är väl en sådant fruntimer som stagnerat i flickstadiet, och som alla andra som gnäller på att "de blir knullade i röven" av någon s.k"könsmaktordning" och klara bara av att tänka svartvitt och försöker skapa halmgubbar för att försöka "vinna poänger" genom att indirekt anklaga att de också tänker lika svartvitt som dig?
Är det därför du har ett behov av att skapa halmgubbar på andras svar och angriipa din egen skapade karikatyr i stället.

Så fler lögner du skall komma med vad jag har sagt och inte sagt via dina barnsliga halmgubbar?

Vet du om du anser att du blir knullad av nåon könsmaktsordning så får du skylla dig själv. Du skapar ju upp det situationerna själv på eget bevåg.
Citera
2012-03-20, 12:41
Medlem
Citat:

Vinnie och Vinny - same shit, different name? Eller hur tänker du nu?

Jag vet faktiskt inte varför jag skulle behöva googla. Han spelade för Wimbledon när jag bodde där. Hans Watford-dialekt är rätt het. Och ja, han är en alfahanne. For sure.

Nästa punkt: Mäns svårigheter att se och erkänna sina misstag. Den totala oförmågan att vända sig inåt och göra om och göra rätt.
Citera
2012-03-20, 12:45
Bannlyst
Citat:
Vinnie och Vinny - same shit, different name? Eller hur tänker du nu?

Jag vet faktiskt inte varför jag skulle behöva googla. Han spelade för Wimbledon när jag bodde där. Hans Watford-dialekt är rätt het. Och ja, han är en alfahanne. For sure.

Nästa punkt: Mäns svårigheter att se och erkänna sina misstag. Den totala oförmågan att vända sig inåt och göra om och göra rätt.
iom att du är kvinna så har du ej förmågan att tänka logiskt. här kommer lite hjälpmedel: iom att det inte bara är du och jag som är medlemmar här på fb och iom att det är fler än jag som gillar denna alfahanne så var namnet redan taget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in