Tror ni att Michael Jackson i själva verket är någon annan? Stjärnan är ju som alla vet född svart. Och orsakerna till hans byte av hudfärg är väl inte helt klarlagda? Skulle det inte kunna vara så att han någon gång i samband med "färgbytet" fått en vit dubbelgångare? Jag såg en bild på AB föreställande "MJ":s barn, de var helvita, inte en tillstymmelse till brunt i huden. Är inte det lite märkligt? Jacksom konspirerar helt enkelt för att slippa åtal etc etc
Tror ni att Michael Jackson i själva verket är någon annan? Stjärnan är ju som alla vet född svart. Och orsakerna till hans byte av hudfärg är väl inte helt klarlagda? Skulle det inte kunna vara så att han någon gång i samband med "färgbytet" fått en vit dubbelgångare? Jag såg en bild på AB föreställande "MJ":s barn, de var helvita, inte en tillstymmelse till brunt i huden. Är inte det lite märkligt? Jacksom konspirerar helt enkelt för att slippa åtal etc etc
Hans byte av hudfärg berodde på en sjukdom (vitiligo) som hans läkare har vittnat om i domstol.
Att det skulle finnas en vit dubbelgångare är ett helt absurt påstående.
Det finns ju en vandringshistoria som lyder att när myndigheterna gjorde rannsakan på Wackos ranch hittade de nergrävd på baksidan av huset, resterna av en man iförd röd läderjacka.
Allvarligt så tror jag mer på att han såg Robert Gustavsson dricka Klorin, och sen testade han det själv...det blekte både honom och hans spermier.. så tror jag och så är det säkert
Med tanke på att det finns människor som tror att missbildade barn är rymdvarelser, varför inte tro att MJ skulle vara någon helt annan, och så vidare...?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!