• 1
  • 2
2005-02-06, 22:16
Medlem
Piuss avatar
Tror ni att Michael Jackson i själva verket är någon annan? Stjärnan är ju som alla vet född svart. Och orsakerna till hans byte av hudfärg är väl inte helt klarlagda? Skulle det inte kunna vara så att han någon gång i samband med "färgbytet" fått en vit dubbelgångare? Jag såg en bild på AB föreställande "MJ":s barn, de var helvita, inte en tillstymmelse till brunt i huden. Är inte det lite märkligt? Jacksom konspirerar helt enkelt för att slippa åtal etc etc
Citera
2005-02-06, 22:33
Medlem
Gnupps avatar
Jo , Han har säkert gjort någon operation eller något liknande ... och adopterat barnen
Citera
2005-02-06, 22:35
Medlem
Piuss avatar
men att operera hela huden?? :-O det är ju kroppens största organ... tror mer på någon typ av drog som påverkar pigmentet i huden.
Citera
2005-02-07, 01:11
Medlem
General Nogis avatar
Klart han är en annan - precis som en viss superrik basist Jackson köpte låträttigheter av...

http://invanddis.proboards29.com/ind...num=1107059368
Citera
2006-09-11, 00:02
Medlem
MJ säger sig ju själv ha en sjukdom som gör huden vit -vitilago.
Sjukdomen finns iaf på riktigt, även om den är ovanlig..
Citera
2006-09-11, 00:04
Bannlyst
Det har jag påstått i flera år, jag tror att h*n och LaToya bytt plats!!
Citera
2006-09-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pius
Tror ni att Michael Jackson i själva verket är någon annan? Stjärnan är ju som alla vet född svart. Och orsakerna till hans byte av hudfärg är väl inte helt klarlagda? Skulle det inte kunna vara så att han någon gång i samband med "färgbytet" fått en vit dubbelgångare? Jag såg en bild på AB föreställande "MJ":s barn, de var helvita, inte en tillstymmelse till brunt i huden. Är inte det lite märkligt? Jacksom konspirerar helt enkelt för att slippa åtal etc etc

Hans byte av hudfärg berodde på en sjukdom (vitiligo) som hans läkare har vittnat om i domstol.
Att det skulle finnas en vit dubbelgångare är ett helt absurt påstående.

http://img.photobucket.com/albums/v4...ookclosely.jpg
Citera
2006-09-11, 00:21
Medlem
Kivans avatar
Det finns ju en vandringshistoria som lyder att när myndigheterna gjorde rannsakan på Wackos ranch hittade de nergrävd på baksidan av huset, resterna av en man iförd röd läderjacka.
Citera
2006-09-11, 00:35
Medlem
stonetemplepetes avatar
Allvarligt så tror jag mer på att han såg Robert Gustavsson dricka Klorin, och sen testade han det själv...det blekte både honom och hans spermier.. så tror jag och så är det säkert
Citera
2006-09-11, 10:36
Medlem
Herr Lindholms avatar
Med tanke på att det finns människor som tror att missbildade barn är rymdvarelser, varför inte tro att MJ skulle vara någon helt annan, och så vidare...?

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-09-13, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pius

Helt klart den dummaste teorin i denna tråd!
Citera
2006-09-17, 08:55
Medlem
Den är konspirationen håller inte, hans sjukdom är ju klarlagt redan. låst tråden
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in