• 1
  • 2
2012-03-10, 10:55
Medlem
"Brlapor" (mn) i debatt Kpenhamn om kvinnors penisavund.

Kpenhamnsk lokalpolitiker beskyller kvinnlig opponent fr penisavund nr frgan om att 'missoarrer' ska infras s att ven kvinnor kan st kissande.

Citat:
Jeg svarede igen, at jeg var utrolig misundelig p hans penis, og at det ville vre utrolig dejligt at have sdan en. Det er da sknt, at han har en penis, men at det skal komme ned p det niveau, det synes jeg er ret grotesk, siger Iben Wiene Rathje

Man mste bara lska vrt yndiga grannlands sprkuttryck:

Citat:
Jeg blev simpelt hen trt af at hre p dem, og jeg synes, at de var nogle brleaber, og det var meget typisk, at det var mnd. Og nu hvor det var 8. marts (kvindernes internationale kampdag, red.), s synes jeg lige, at vi mtte stte dem p plads, siger Rikke Lauritzen

Diskussionsunderlag, r penisavund ett reellt fenomen bland kvinnor? (Frnsett ev frekomst i den lilla grupp transkvinnor som nskar knsbyte)
Citera
2012-03-10, 11:26
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentatonic
"Brlapor" (mn) i debatt Kpenhamn om kvinnors penisavund.

Kpenhamnsk lokalpolitiker beskyller kvinnlig opponent fr penisavund nr frgan om att 'missoarrer' ska infras s att ven kvinnor kan st kissande.

Man mste bara lska vrt yndiga grannlands sprkuttryck:
Man mste endera skratta t denna ynkedom som knner sig s hotad i sin manlighet att han blir rdd om kvinnor kan st och kissa, eller ocks kan man vlja att bli upprrd ver att han frsker ta sig rtten att diktera villkoren fr vilken position kvinnor skall inta nr de kissar.

Citat:
Diskussionsunderlag, r penisavund ett reellt fenomen bland kvinnor? (Frnsett ev frekomst i den lilla grupp transkvinnor som nskar knsbyte)
Det finns vl inte s mycket att vara avundsjuk p ..
Citera
2012-03-10, 11:31
Medlem
Detvardsjlvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Man mste endera skratta t denna ynkedom som knner sig s hotad i sin manlighet att han blir rdd om kvinnor kan st och kissa, eller ocks kan man vlja att bli upprrd ver att han frsker ta sig rtten att diktera villkoren fr vilken position kvinnor skall inta nr de kissar.

Det finns vl inte s mycket att vara avundsjuk p ..
Inte? Varfr skriker du hela tiden om hur hrt och svrt kvinnor har det, och hur bra mn har det?
Citera
2012-03-10, 11:37
Medlem
Hoylers avatar
De jag dock inte frstr, r varfr man ska infra detta? r de s viktigt att st upp och pissa?
Citera
2012-03-10, 11:38
Medlem
Detvardsjlvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
De jag dock inte frstr, r varfr man ska infra detta? r de s viktigt att st upp och pissa?
Det r vl sknt att inte behva stta sig kanske. Folk r s lata nu fr tiden.
Citera
2012-03-10, 11:40
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Inte? Varfr skriker du hela tiden om hur hrt och svrt kvinnor har det, och hur bra mn har det?
Din uppfattning r allts att om mnniskor protesterar mot ojmstllda villkor s r det egentligen avundsjuka ver penisen de kvider om?

Jag tror du fr frska lyfta dig till en annan niv i tankearbetet faktiskt.
Citera
2012-03-10, 11:42
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
rligt talat -- vad r problemet?
Citera
2012-03-10, 11:46
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentatonic
Diskussionsunderlag, r penisavund ett reellt fenomen bland kvinnor?
Om man gnller om att man inte kan st upp och kissa naturligt som kvinna. Mnga feminister r iallafall penisfixerade.
Citera
2012-03-10, 11:48
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Om man gnller om att man inte kan st upp och kissa naturligt som kvinna. Mnga feminister r iallafall penisfixerade.
Varfr skulle inte en kvinna kunna st upp och kissa naturligt? r det ngon form av ventil som slr till?
Citera
2012-03-10, 11:49
Medlem
Miiiiias avatar
Jag tror inte att penisavund r s stort idag och jag tvivlar p att det ens var det nr Freud kom med den fantastiska (!) teorin att kvinnor knner att de saknar en kroppsdel.

D r nog brstavund hos mn mer utbrett
Citera
2012-03-10, 11:53
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varfr skulle inte en kvinna kunna st upp och kissa naturligt? r det ngon form av ventil som slr till?
Haha, ja antingen det eller s kan man inte rikta strlen rtt.
Citera
2012-03-10, 11:57
Medlem
Citat:

Det r nog mer estetiskt tilltalande att slippa se bde mn o kvinnor urinera fritt i gatumilj.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in