Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
Jaså på vilket sett har han kommit längre som människa för han svalt feminismens propaganda

?
En nynazist eller varför inte en kommunist kan ju säga exakt samma sak

Jag tycker inte det han skriver är feministpropaganda på nåt sätt. Bara sunda värderingar. T.ex att se människor som individer och kunna umgås med båda könen utan att tänka i sexuella banor.
Det killar har en tendens att tro är att bara för att man som tjej är trevlig och vill prata med er så vill vi ligga? Sanningen är väl snarare så att det är få vi vill ligga med men desto fler vi vill lära känna bara för att det är intressant att prata och umgås.