2012-03-20, 17:12
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnyjones
sönderläst din lilla söderhipster. kryp tillbaka och läs filter eller nåt annat vänstertrams. hen.
Allt skotittaren skriver vittnar om att han kommit långt längre i sitt tänk och sin utveckling som människa.
Kanske du borde ta lärdom av honom istället för att racka ner?
Citera
2012-03-20, 17:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Harry och Sally klarade i alla fall inte av att bara vara kompisar...
Alien var också en film för övrigt .... inte särskilt sevärd den heller..
Citera
2012-03-20, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Allt skotittaren skriver vittnar om att han kommit långt längre i sitt tänk och sin utveckling som människa.

Jaså på vilket sett har han kommit längre som människa för han svalt feminismens propaganda?

En nynazist eller varför inte en kommunist kan ju säga exakt samma sak
Citera
2012-03-20, 17:34
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
Jaså på vilket sett har han kommit längre som människa för han svalt feminismens propaganda?

Jo men så brukar man ju tycka om personer som håller med en. Jag tycker själv att personer som är mot feminismen har kommit längre i utvecklingen än de som är för feminism, men så är det ju inte nödvändigtvis.
Citera
2012-03-20, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Jo men så brukar man ju tycka om personer som håller med en. Jag tycker själv att personer som är mot feminismen har kommit längre i utvecklingen än de som är för feminism, men så är det ju inte nödvändigtvis.

Var ju lite det jag menade när jag drog till med jämförelsen med extrem vänster och extremhöger
Citera
2012-03-20, 17:37
Bannlyst
Citat:
jo jag kan också stapla plattityder på hög. men jag gör inte det. jag gillar kött. jag gillar brudar som har vett att ta hand om sig och göra sig vacker för det motsatta könet. ibland festar jag till klockan sex på morgonen och drar med mig nån brudjävel hem.

men skotittaren har säkert en superhjärna som klarat av att läsa genuskurs/trams på folkhögskola. själv pluggar jag juridik på su.
Citera
2012-03-20, 18:10
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken

Jag tycker inte det han skriver är feministpropaganda på nåt sätt. Bara sunda värderingar. T.ex att se människor som individer och kunna umgås med båda könen utan att tänka i sexuella banor.
Det killar har en tendens att tro är att bara för att man som tjej är trevlig och vill prata med er så vill vi ligga? Sanningen är väl snarare så att det är få vi vill ligga med men desto fler vi vill lära känna bara för att det är intressant att prata och umgås.
Citera
2012-03-20, 18:15
Bannlyst
Citat:
Jag tycker inte det han skriver är feministpropaganda på nåt sätt. Bara sunda värderingar. T.ex att se människor som individer och kunna umgås med båda könen utan att tänka i sexuella banor.
Det killar har en tendens att tro är att bara för att man som tjej är trevlig och vill prata med er så vill vi ligga? Sanningen är väl snarare så att det är få vi vill ligga med men desto fler vi vill lära känna bara för att det är intressant att prata och umgås.

Sure baby men du ska också vet att det finns en hel del fruntimmer också som får för sig massa saker...
Citera
2012-03-20, 18:22
Bannlyst
Citat:
känner igen mig. så fort jag är trevlig mot något litet luder så tror dom att dom kommer att få ligga med mig. fett jobbigt.
Citera
2012-03-20, 18:22
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
jo jag kan också stapla plattityder på hög. men jag gör inte det. jag gillar kött. jag gillar brudar som har vett att ta hand om sig och göra sig vacker för det motsatta könet. ibland festar jag till klockan sex på morgonen och drar med mig nån brudjävel hem.

men skotittaren har säkert en superhjärna som klarat av att läsa genuskurs/trams på folkhögskola. själv pluggar jag juridik på su.
Och? Inget utesluter väl det ena eller andra? Jag tycker också om kött, gillar killar som tar hand om sig själva. Dessutom festar jag ofta till 6 och drar hem någon ifall jag känner för det.
Själv pluggar jag ekonomi på högskola. Så vart vill du komma??????
Citera
2012-03-20, 18:25
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
känner igen mig. så fort jag är trevlig mot något litet luder så tror dom att dom kommer att få ligga med mig. fett jobbigt.
Jobbigt det verkar vara. Jag umgås inte med folk som tänker sexuella tankar om mig i huvudsak. Inte vad jag vet iallafall.
Citera
2012-03-20, 18:27
Bannlyst
Citat:
Jobbigt det verkar vara. Jag umgås inte med folk som tänker sexuella tankar om mig i huvudsak. Inte vad jag vet iallafall.

Haha vad vet du om det du kanske är number uno i nån stackares våta fantasi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in