2012-03-20, 18:30
  #517
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
Haha vad vet du om det du kanske är number uno i nån stackares våta fantasi
Det skulle iof vara trevligt om det var så men inget jag ens funderar på.
Citera
2012-03-20, 18:32
  #518
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Det skulle iof vara trevligt om det var så men inget jag ens funderar på.

Nej det gör väl ingen normal människa...

Nåja för att återknyta till topic man nästan jämt förväntas o ta hand om tjejerna!
Citera
2012-03-20, 18:34
  #519
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Och? Inget utesluter väl det ena eller andra? Jag tycker också om kött, gillar killar som tar hand om sig själva. Dessutom festar jag ofta till 6 och drar hem någon ifall jag känner för det.
Själv pluggar jag ekonomi på högskola. Så vart vill du komma??????
helst i ansiktet pårom.
Citera
2012-03-20, 18:38
  #520
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
Nej det gör väl ingen normal människa...

Nåja för att återknyta till topic man nästan jämt förväntas o ta hand om tjejerna!
Att ta hand om den man tycker om är väl högst normalt?
Citera
2012-03-20, 18:39
  #521
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnyjones
helst i ansiktet pårom.
Hög nivå på dig grabben!
Är du en blivande jurist?
Citera
2012-03-20, 18:41
  #522
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Att ta hand om den man tycker om är väl högst normalt?

Vem har sagt att jag tycker om kvinnor då? nåja jag kan inte ljuga jag älskar er ni får livet värt o leva
Citera
2012-03-20, 18:44
  #523
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
Vem har sagt att jag tycker om kvinnor då? nåja jag kan inte ljuga jag älskar er ni får livet värt o leva
Fast nu skrev ju jag inte ett specifikt kön. Jag älskar t.ex mina vänner och de är av båda könen. Att tycka om någon har inte med kön att göra.
Men det är bra att du gillar oss. Fortsätt med det .
Citera
2012-03-20, 19:03
  #524
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hög nivå på dig grabben!
Är du en blivande jurist?
I am
brudarna gillart iaf
Citera
2012-03-20, 19:04
  #525
Medlem
Kvinnor.
Citera
2012-03-20, 21:24
  #526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Alien var också en film för övrigt .... inte särskilt sevärd den heller..

Harry och Sally var ju en underbart bra film, och den förklarar ypperligt en massa problem mellan könen. Huvudtemat om att det är svårt att bara vara kompisar kommer fram hur bra som helst, men det är klart att de som aldrig kan förstå skillnader mellan könen inte heller kan förstå filmen.

Perfekt filmförslag till alla hen, fast lite av det svårare slaget för just dem kanske.
Citera
2012-03-20, 22:30
  #527
Medlem
Wayaheads avatar
Skotittaren som talesman för manliga problem?!

Jag tycker att han inte är så lite lös i kanterna, jaaa lite såådäär vindflöjelaktig, han har väl läst på och fått sitt umgänge bland feminister. Han skriver dessutom som ett fruntimmer, en tanig stackare som sålt sin själ för pussy?

Feminismen tillsammans med massmedia har sedan 70-talet konsekvent förtalat mannen, målat upp monsterbilder och fuckat upp skallen, i alla fall på det yngre gardet män, så dom vet inte om dom ska stå el. sitta när dom pissar ( läs förvirrade ). Svenska män är världsmästare i foglighet och Sverige är ingenting annat än utsatt för en sjuk social ingenjörskonst.

Kom ihåg, det började så försiktigt på 70-talet med " vi vill också ha en del av kakan ", nu är vi snart där dom ska ha hela bageriet!
Citera
2012-03-21, 08:28
  #528
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Skotittaren som talesman för manliga problem?!

Jag tycker att han inte är så lite lös i kanterna, jaaa lite såådäär vindflöjelaktig, han har väl läst på och fått sitt umgänge bland feminister. Han skriver dessutom som ett fruntimmer, en tanig stackare som sålt sin själ för pussy?

Feminismen tillsammans med massmedia har sedan 70-talet konsekvent förtalat mannen, målat upp monsterbilder och fuckat upp skallen, i alla fall på det yngre gardet män, så dom vet inte om dom ska stå el. sitta när dom pissar ( läs förvirrade ). Svenska män är världsmästare i foglighet och Sverige är ingenting annat än utsatt för en sjuk social ingenjörskonst.

Kom ihåg, det började så försiktigt på 70-talet med " vi vill också ha en del av kakan ", nu är vi snart där dom ska ha hela bageriet!
hela bageriet utan att jobba för det. fast att skriva genusartikel kanske räknas som jobb i deras kretsar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in