Citat:
Ursprungligen postat av JoKane
Någon som vet om det säljs rökmixar live i Malmö, eller är det bara på internet det går få tag på? Eftersom det fortfarande finns lagliga varianter så borde det väl inte räknas som narkotika? Jag vet att en stor shop på nätet som säljer lagliga skickar från Malmö, hade varit fett om man kunde glida in och hämta istället för att beställa.
Absolut det finns folk som säljer fortfarande i Malmö, Hade skit tur en dag gick förbi en snubbe uppe på Kirsebergs Torg som gjorde den klassiska hand rörelsen vid munnen för o röka spliff när vi passerade varandra och lite tyst o viskandes frågade om jag ville köpa röka.
Ja visst blev svaret av mej men mer av nyfikenhet på vad han hade för kvalitet. Brasset han hade var helt sämst och den bedömningen gjorde jag med ögat plus att han erbjöd mej en 10a för 600 kr lite väl skumt så jag tackade nej, och det var ju BRA för då kom fråga 2 RÖKER DU SPICE/RÖKMIX DÅ?...
Yes Mr I do, Köpte för 100 kr fick typ 1,5 g och det var helt okej inte som det man beställer på internet men helt okej....
Håll ögonen öppna på Kirseberg o Segevång där hänger han ofta.
Kollade med honom idag om han hade då jag börjat hålla upp på gröna/bruna och tyvärr slut men hoppades på att få in ny leverans om ca 2-3 dagar.