• 1
  • 2
2005-02-06, 14:18
Medlem
oranguthangs avatar
Vilket "KNARK" är lättast att tillverka själv hemma?
Om vi bortser från alkohol, cannabis och svamp då.

Nåt kemiskt ska det vara

GHB verkar vara skitlätt att göra, Men vart beställer man den där kemikalien? "gamma.... osv..." har inte namnet i huvudet just nu.

Finns det något annat lätt att göra? amfetamin lär ju vara rätt svårt, eller?

fredens
Citera
2005-02-06, 14:22
Medlem
Nemesis1s avatar
Varken metamfetamin eller GHB är svåra att tillverka OM du har tillgång till de rätta kemikalierna...
Citera
2005-02-06, 14:23
Medlem
Unbalanceds avatar
Tja... GBL till GHB är väl inte jättesvårt, men att tillverka GBL är en annan femma .
Jag vill gärna tro att man måste ha lite kunskaper inom kemi för att göra dessa procedurer ...
Citera
2005-02-06, 16:15
Bannlyst
finns ju saker som är relativt lätta men det är att fixa kemikalierna som är riktigt svårt!
sen är det ju mycket enklare att förädla eller reagera en substans med en annan!
men GHB är ju en sån som går att göra, detsamma gäller oxå amfetamin om man har utrustning och kemikalier och gärna kemiutbildning!
Har läst nånstans att cathinone inte skall vara så svårt!
MVH J
Citera
2005-02-06, 17:57
Bannlyst
Methcathinon är snuskigt enkelt att göra, dock inte så jävla kul.

Meta är också ruskigt enkelt, GHB är enkelt ifall du har tillgång till GBL.

De "rätta" kemikalierna är inte svåra att ordna, men fråga dig själv det här innan du sätter igång; Har jag kunskaperna att styra upp det hela ifall det inte beter sig som det ska?

Om svaret är nej så prova inte...
Citera
2005-02-07, 15:17
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
De "rätta" kemikalierna är inte svåra att ordna, men fråga dig själv det här innan du sätter igång; Har jag kunskaperna att styra upp det hela ifall det inte beter sig som det ska?

Om svaret är nej så prova inte...

Dessutom vill jag citera mig själv från denna tråd.
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=181495

Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem

KEBO och liknande ställen rapporterar till polisen om någon köper misstänkta kemikalier som man kan använda för syntes av div. narkotika.

Vet ett fall då en person åkte dit på det. Det var en biokemist som ville koka ihop lite amfetamin. Farbror Blå kom på studiebesök,
Citera
2005-02-07, 16:21
Medlem
drakflickans avatar
Jag rekommenderar alla att köpa det knark dom vill ha, av bra kvalitet, i exakt den mängden dom behöver...

Så länge ni inte har för avsikt att bygga ett stort lab och producera tonvis...
(vilket jag inte tror nån här på fb har)...

Överlåt sedan all tillverkning till dessa kunniga kemister som framställer dagens narkotika...och försök inte koka ihop något super attack-amfetamin själva....det kommer bara skada er själva eller era korkade test-kanin polare...
Citera
2005-02-07, 16:52
Bannlyst
jag håller med ovanstående, köp tillräckligt mycket med knark så att du har medans du bygger ditt eget labboratorium, inhandlar div. kemikalier och har polisen tillräckligt långt borta. Sen behöver du inte bry dig nått mer
Citera
2005-02-07, 17:04
Medlem
StorMammas avatar
Ombyggd husbil kanske?

Nä, nu skall jag vara seriös. Om du är BRA på engelska så rekommenderar jag en sökning på google på författaren " Dr Buzz". Han har skrivit en del kemiböcker som kan köpas på tex. adlibris eller annan nätbokhandel.
( sök där också. Böckerna är värda sitt pris.)

Han tar upp diverse saker, men bla. gamla hederliga sömnmedel, lugnande etc.
Citera
2005-02-07, 17:16
Medlem
CthulhuXs avatar
MDMA vorre rysligt underbart att tillverka skälv eftersom det är så jävla svårt att få tag på, skulle vilja känna känslan av helt rent MDMA nån gång utan allt tjack och annat skit. tyvär sitter man inte på dom kunskaperna... kanske ska börja plugga kemi
Citera
2005-02-07, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CthulhuX
MDMA vorre rysligt underbart att tillverka skälv eftersom det är så jävla svårt att få tag på, skulle vilja känna känslan av helt rent MDMA nån gång utan allt tjack och annat skit. tyvär sitter man inte på dom kunskaperna... kanske ska börja plugga kemi
det blir nog billigare med en resa till tyskland/nederländerna +några krogbesök
Rent mdma slår allt, jag knullar en get för rushen
Citera
2005-02-07, 17:32
Medlem
CthulhuXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoldManiac
det blir nog billigare med en resa till tyskland/nederländerna +några krogbesök
Rent mdma slår allt, jag knullar en get för rushen

Tja om jag kunde lite om organisk kemi så skulle jag kunna fixa 15g för 8000kr drygt (det är priset inklusive alla kemikalier med överskot och matrial) men som sagt det skulle kräva lite kunskaper om kemi.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in