Citat:
Ursprungligen postat av
Pellets
Du har fått länken till Travelports verktyg som flertalet resebyårer använder sig världen över.
Detta ger billigaste alternativet fram till 15min innan avgång
Jag har aldrig sagt eller skrivit att Expedia kör med detta verktyg
Har aldrig känt mig hotad och kommer aldrig att känna mig hotad.
Detta eftersom det inte finns någonting i den "unika" produkten som gör WV "exklusiv"
Hurvida WV har 500.000 befintliga medlemmar eller inte har ingen betydelse för medlemskapet som är kasst.
10.000$ frågan är..
Hur många RESOR per år säljer WV från varje land?
Eftersom svaret på denna fråga blir låg , riktigt låg , siffra så är varken jag eller reseindustrin hotad någonstans.
95% av WV:s inkomster är från medlemskapavgifter , 5% av WV:s inkomster är från reseförsäljningen.(Läs Norge Rapporten)
Ledsen , men det gör dom inte..
Läser du det finstilta så ställer dom in Dreamtrips om det är färre än 20 medlemmar
http://www.worldventures.com/emails/email.php?emailId=NTc4NQ==
Mozambique , hotell med delfinarium , 5-8 Februari =
Torsdag -> Söndag
Greece , hotell med spa , 13-16 Februari =
Fredag -> Måndag
Paris , hotell med kryssning (?) , 27Feb-2Mar =
Fredag -> Måndag
Freiburg , Hotell med stadsvandring , 2-7 April =
Måndag -> Lördag
Orkar inte länka och förklara mer från Dixons visande av Dreamtrips
M.a.o. Komplett värdelösa erbjudande eftersom det konstant ingår endera vardag vid Incheckning eller vardag vid utcheckning.
Observera även att länken visar att inget flyg ingår...
RÄTT - RÄTT - RÄTT - RÄTT!
Nej - det blir dyrare att förlänga (Om det går med hotellet vill säga...) och definitivt dyrare än snittpriset eftersom detta beror på hurvida hotellet ens har rum för detta , och vilken period det är och hur pass attraktivt hotellet är o.s.v.
Så hur du kan ens påstå att det skulle bli billigare snittpris övergår mitt förstånd totalt , för det är ren och skär lögn
Nej , det kommer aldrig någonsin att hända , dom siffrorna kan du se dig i stjärnorna efter.
Du börjar försöka säga att vi har fel , men när vi hänvisar till Dokument , billigare resor så sticker du huvudet i sanden och skriker "Ni har fel"
Fakta: Du påstod att den svenska åklagaren lagt ner utredningen
Svar: Det har dom fortfarande inte gjort , den pågår fortfarande
Fakta: Du påstod att det ingår flyg i Dreamtrips
Svar: Se Dixons länkar , titta på Dreamtrips hemsida , det gör det inte
Fakta: Du påstod att Dreamtrips inte har utcheckningar på Lördagar.
Svar: Se Dixons länkar , det är precis vad dom har
Den som är ute på riktigt hal is är du själv , förhoppningsvis kanske du själv börjar förstå att det inte är bra erbjudanden som WV kommer med utan att det faktiskt är bättre och billigare att sy ihop resan själv.
ÅTERIGEN a outsider skall tala om för 500.000 medlemmar att dom har fel! Nåja, forstätt i din riktning, MEN en sak är säker - DU BACKAR TYDLIGEN OM ditt FELAKTIGA påstående om att våra DREAMTRIPS har utchecknign på lördagar och incheckning söndagar -
DET ÄR BARA SKITPÅSTÅENDEN DU KOMMER MED, självklart har vi weekendresor med inceckning såväl torsdag/fredag ev. onsdag om det skulle vara en riktig långweekend, men flesta weekendresor är det torsdag/fredag incheckning.
Sedan vad det gäller förlängning av våra DREAMTRIPS, då du är inte medlem och har därför varken aning om vårt ordninariepris, så har du således lika lite info om våra deals med hotellen när det gäller just förlängning av våra redan inköpta resor, för att du skall få en hum om hur stor kund Worldventures är gällande våra samarbetspartners, så är vi Carnivals STÖRSTA enskilda kund, och har så varit i flertal år - så om du tror att Worldventures man säljer till och sedan inte bryr sig om våra gästers behov av att förlänga så tror du helt fel, Worldventures är en kund man är rädd om, därav får vi fantastiska priser vid förlängningar, dvs om det finns möjlighet.
Vad det gäller om du känner dig hotad eller ej, du är iallafall påtagligt tagen av Worldventures framgång, MEN - nu är det så, att DU anser saker, och det är precis det som våra medlemmar också gör, för det är så - ALLA - värderar saker olika, och våra medlemmar tycker våra Dreamtrips, våra prisgarantier, vår RateShrinker är kanonbra, och då är det personer som själva har PROVAT dom!
Och du har inte större kompetens, än än stor mängd människor som har prova på produkten, som har genererat företaget 4st och som därför inte har någon som helst kostnad för sitt medlemskap - MEN - som varje år får pengar som går emot framtida "DREAMTRIPS" - och det har gjort att många barnfamiljer, och andra som har sämre ekonomi än andra har kunnat få råd att komma iväg på iallfall en semesterresa varje år + att dom har kunnat visat andra familjer som har samma situation, hur dom gjorde för att slippa sin månadskostnad + hur dom också, varje år kan få pengar som man dom kan få dra av mot framtid "DREAMTRIPS"
Jag har sett vilken inverkan detta har gjort på ett flertal barnfamiljer, så tala du Mr Expert, om för dom familjerna, att detta inte fungerar så kommer dom skratta dig rakt i ansiktet...
Du diskuterar våra DreamTrips, som du varken har priser på än mindre, har du en aning om vad en ev. förlängning skulle kosta, så sluta bara upp med detta -
Som bara i helgen åker jag ca 125mil för att hjälpa en familj, som ALDRIG tidigare, (innan Worldventures) har haft råd, att åka med hela familjen samlad, på en och samma resa, men idag - har dom 4st medlemmar, (kort tid) det räckte att dom fick möjlighet att åka på en SEMESTER och då självklart med hela familjen samlad! ALLA deras vänner har under alla år, vetat om deras situation, och när dom fick se vart dom hade varit, och till vilket pris, och att det ingick 5-stjärnigt boende, alla måltider, liftkort, mm så kan du själv räkna ut vilken reaktion dom fick på det hela, 50% billigare än vad Booking, Hotels, Trivago mfl!
Så som sagt, du vet inte vad du pratar om - DU VILL - veta vad du pratar om, men det har du ingen aning om när det gäller våra DreamTrips, och uppenbart inte heller när det gäller vår RateShrinker.
But who cares - vad du tror, tycker o tänker - jag får betalt ändå, OCH jag ser till att alla i mitt team som vill tjäna pengar på detta och som är villig att investeras sin tid på detta, OCKSÅ tjänar just pengar på detta -
Jag bokar ca; 4st resor per år med Worldventures - plus mängder med hotellnätter via vår egna sida varje år, och hur många andra bokar har jag ingen aning om, men så många medlemmar som åker på DreamTrips och betydligt fler per år än vad jag och min familj gör - VARFÖR?
För att dom är så sjukt billiga, vilket du inte har en aning om!
END!