Citat:
Ursprungligen postat av
Telperin
Wall of text....
1)
Nej då...jag jobbar med Worldventures support och Rovia support.
Jag har bara support när folk har redan blivit medlem.jag har inget med rekrytering att göra.
Nej , det gör du inte , hade du jobbat för Rovia support hade du på rak arm direkt kunnat besvara vilket bokningssystem (GDS) som Rovia använder sig utav.
Annars , vad ger du för support? Endast besvarar till alla som ringer "Du får prata med din upline"...
(FB) World Ventures Pyramidspel!(?)
(FB) World Ventures Pyramidspel!(?) -> Här säger du att du "Jobbar för WV på supporten"
(FB) World Ventures Pyramidspel!(?) -> Här säger du att du "jobbar på supporten för ett litet land som är som en flugskit i USA."
(FB) World Ventures Pyramidspel!(?) -> Här säger du att du "är svensk och jobbar för supporten och inget annat."
Ytterligare ren Bullshit om din anställning är följande mening
Det blir intressekonflikt om jag sitter och styr medlemskapen eftersom jag inte är direkt underställd WV utan ett företag i Manila som har wv som klient.
Åter igen , det finns ingen intressekonflikt!
Alla anställda (på normala företag) har dessutom rabatter för att vara medlem i deras kundprogram.
Och att dom sitter och arbetar med medlemsfrågor är ingen intressekonflikt , eftersom man har ett säkert byggt system som gör att du inte kan gå in på ditt egna konto utan att , i princip , få sparken.
Men medlem har du all rätt att vara , och att hävda intressekonflikt från din sida är en ren och skär LÖGN!
2)
Det jag vet är att WV skulle ALDRIG kliva in i ett land utan att kolla vilka regler och lagar som gäller.
Det var samma sak med Norge...skillnaden var att Norge lotteritillsynet tog det vidare och på så sätt vart det lagt på is.
LÖGN igen , detta har vi gått igenom flera gånger med dig i tråden.
Norge är inte lagt på is
I Norge ÄR WV Förbjudet! Det är inte lagt på is!
WV får inte bedriva verksamhet i Norge , PUNKT!
3)
Polisanmälan i Sverige är gjord av en privatperson
Tredje lögnen , polisanmälan är gjord av Lotteriinspektionen i Sverige och inte en privatperson
(FB) World Ventures Pyramidspel!(?)
4)
11000 medlemmar i Facebook gruppen Worldventures.
Kan säkert stämma (Ngt liknande sist jag kollade) , dock med ett problem , detta är GLOBALT!
Där har du ett dilemma , 75% av medlemmarna är från USA , resterande är från resten av världen.
2750...... Från Asien , Europa .os.v. , En liten plaskpöl inom reseverksamheten.
Andra stycket har inget svar till Gromguttens frågor , förutom att du åter igen ljuger...
Jag har kontaktat Lotteri inspektionen och
Skatteverket för att få svar och det finns INGA hinder i dagsläget för WV i Sverige.
Det är bara att ringa själv on kolla med dom.
Läs tråden - polisutredningen är inte klar , och Lotterinspektionen svarar tvärtom , och skatteverkets svar kan du se i mina senaste inlägg. (Finns ett mail i Onecoin tråden om skattemyndighetens syn på passiva inkomster iform av kedjebrevs upplägg.)
Du fortsätter endast komma med floskler och lögner
Att vara med i World Ventures är en ren och skär förlust affär , snitt inkomsten per representant låg på c:a 100$ om jag inte minns fel. (Finns längre bak i tråden)
Och du har fortfarande inte kommit med ett enda vettigt argument varför man skall vara med i Klappmongonas Riksförening.