Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Neee, jag tycker Sara är bra. Alla är bra. Fredrik är väl den mest intetsägande av dem, eftersom han varken är tjej, pratar gotländska eller är Erik Ekstrand. Men alla är bra tycker jag. Erik är förstås vassast, synd att han inte är med alla gånger.
Få podcasts är så underhållande som Via Lascaris!
Att vara intetsägande bryr jag mig inte om, det som är värst med Sara är att hon avbryter de andra och hela tiden ska låta mest även om hon är tråkigast. Hon borde kasseras och ersättas av sin man.
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Va? Håller inte alls med, Sara är ju skitrolig med sina absurda kommentarer och knäppa sätt! Uppskattar du inte ens hennes historier om föräldrastalkern?!
"Absurda kommentarer" tappar all sin humor om man kan höra att de är framtvingade och något man suttit och funderat på en bra stund, eller om de är för överdrivna. Saras kommentarer är alltid allt det, och som grädde på mosen så avbryter hon de andra var 5-10e sekund för att lägga in dem.
Erik:Jag skulle köra till västerås i månda.....
Sara: OCH DÅ KOM DET EN SCHIMPANS OCH SPRANG UT I VÄGEN ELLURS? (på skånska)
Erik: "hehe", nej men jag skulle köra till västerås i måndags, och kom halvvägs dit på att jag glömt brorsans unge på tak........
Sara: VAD FINNS DET ATT GÖRA I VÄSTERÅS?
Erik: (suck) Lökchips och coscos i oceaner, människobarnen formligen försvin........
Sara: ÄR INTE COSCOS SÅNDÄR DIETMAT SOM MAN BLIR SMAL AV?????
Så jävla värdelös, så jävla värdelösa kommentarer, och förstör så jävla mycket för de andra.