Citat:
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
Ni nazis är väll mycket medveten om att SVT läser detta och tar varje inlägg seriöst?
Har ni aldrig funderat på att vara mer saklig. Jag menar t.ex "Johnny Skalin är homofil" osv.
Ni får gärna backa upp med källor helst på era påståenden.
Vad bryr jag mig om vad SVT läser? De får läsa vad de vill.
Jag har fått informationen om Skalins böjelser av en person som inte vill skylta med sitt namn. Detta bör vara förståeligt med tanke på att man snart kan bli utesluten ur Sd för att man säger negerboll.
Det är som sagt en person i Sd som har förstahandsinformation, så något snack om viskningslek behöver vi inte ägna oss åt. Sen är du, precis som SVT, fri att tro eller misstro vad och vem du vill.
Citat:
Ursprungligen postat av Valar.Morghulis
Jag hänger inte med i ditt resonemang om att det talar starkt för att Assai är läckan, vill du utveckla?
Jag ska försöka.
Assai fick sparken från en betald tjänst inom Sd. Han har hämndbegär och vill gärna tillbaka till en partiavlönad trygg ekonomisk tillvaro. Ju färre konkurrenter desto bättre. När Åkesson införde nolltolerans så uppstod helt plötsligt ett magnifikt tillfälle att få bort konkurrenter.
Assai har heller aldrig gillat den mer traditionella falangen inom Sd eftersom han är en kontrajihadist som har kampen mot islam, inte kampen mot det multietniska samhället, som sin vision och drivkraft. Jämför gärna med EDL i England som leds av judar och huserar bögar, negrer och alla möjliga avvikare som (på goda grunder) ser med förskräckelse på den totalitära och puritanska revolutionsanda som islam står för.
Efter de utrensningar som nu skett har Ekeroth betald semester, Erik Almqvist är politiskt avrättad och Kasselstrand står utan försörjning. Istället har Åkessons svärmor och en bög tagit nya platser i ledningen.
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Men vafan, Kasselstrand som har skött sitt uppdrag sparkas men juden Ekeroth som springer runt med järnrör på fyllan, filmar och knuffar kvinnor får välja själv?
Det här är öppen svenskhet. Juden släpps in och svensken kastas ut ur samma öppna dörr.
Citat:
Gustav är fortfarande med i SDU.
Han har bara tappat sin roll, precis som Kent har.
Ekerötan har sitt uppdrag kvar. Det har inte Kasselstrand.
Citat:
Men det är bra att han får fortsätta om ordförande för SDU iallafall. Tråkigt, men det är sant att William och Gustav behöver lite pisk ibland.
Att Kasselstrand och Hahne över huvud taget är medlemmar i SDU ens, beror enbart på att fariseiska fyran misslyckades med sin kupp i våras. Fanns det en knapp som Åkesson kunde trycka på för att bli av med denna duo så hade han tryckt på den innan han ens hunnit säga "nolltolerans".
Citat:
Jag är medveten om det. Nu kommer GK lägga mer tid och energi på SDU - mer än förr.
Kasselstrand kommer troligen få svårt att lägga tid på SDU eftersom han inte har försörjning. Istället måste han gå till Arbetsförmedlingen och anmäla sig i en tid när vi har massvarsel och invandringen slår nya rekordnivåer.
Grattis ZOG?
För övrigt är det svårt att inte se den glädje som Alexander Bengtsson visar upp i sin krönika i Expo:
http://expoidag.blogspot.se/2012/11/...-ravsaxen.html
Citat:
För Åkessons del är frågan om Almqvist och Ekeroths framtid i både partiet och riksdagen en återvändsgränd utan dess like.
[...]
Men framförallt handlar det om Åkessons utlovade nolltolerans. Den nya "nolltoleransen" kom i en tid då allt fler medier börjat uppmärksamma sverigedemokraters förehavanden på nätet där öppen rasism, gillande av rasideologiska rörelser och hotfulla utfall mot politiska motståndare var vardag.
[...]
Sölvesborgspolitikern sitter i en rävsax som det blir svår att ta sig ur helskinnad.
Som jag sagt innan, handlar den här skandalen om att media vill befästa sin ideologiska dominans över Sd. Nu har de lyckats och Alexander Bengtsson triumferar! Det här är vad jag varnat för hela tiden.
Att Erik Almqvist har åkt ut medan Chang Frick (som gillar att umgås med Expo) sitter säkert borde också mana till eftertanke...