2012-03-09, 23:21
Medlem
popeondopes avatar
Den stora frågan är hur räddar vi SD från bröderna Ekeroth? Detta är ett stort och extremt allvarligt problem. Hur ska vi befria oss från dem?
Citera
2012-03-09, 23:22
Medlem
Evangelions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Paula Bieler ska alltså vara en nyckelperson? Jag minns henne från landsdagarna som direktsändes på SVT. Hon satt vid protokollet, helt utan koll. Väl frodig och korkad, lite som en blandning av en padda och en ko, var intrycket jag fick. Satt och småfnissade vid fel tillfällen och verkade allmänt bortkommen.

Paula Bieler påminner faktiskt starkt om en mycket obehaglig kvinna som förpestar min tillvaro. En streberaktig, fetlagd, självglorifierande och ambitiös neoconfjäskande systemlakejfitta, som är oerhört uppblåst och stingslig. Både utseendemässigt och politiskt är den här Bieler-personen mycket lik denna hagga. Ambitiösa och mediokra rövslickare, "duktiga flickor" utan substans, fritänkande och karaktär.

Citat:
Att vilja byta en av svensk politiks (inte bara SDs) största talanger mot en fet, Israelvänlig, korkad polackinna (jag skriver judinna när det är bekräftat). Man saknar ord.

Kasselstrand var väl inte tillräckligt foglig för Ekerothfalangen, men mig veterligen har han aldrig uttryckt någon särskilt påtaglig, skarp antisionism. Denna Bieler måste vara Ekerothbrödernas protoge, kanske hon rullat runt i sänghalmen med Ted eller Kent?

Citat:
Jag såg att Bieler har kommenterat på Newsmill. Fyra kommentarer. Två av dessa handlar om svenskheten. Jag tror att det är viktigt för att förstå hennes inställning till det folk som har tagit emot hennes föräldrar med öppna armar att citera henne från dessa inlägg:

http://www.newsmill.se/user/paulabieler

Oerhört korkade kommentarer (att hon konstaterar att raser inte finns i biologisk mening är ju bara anti-empiriskt verklighetsförnekande), men de strider faktiskt inte mot SD's nuvarande linje. Om hon däremot hade förespråkat en etnocentrisk politisk skulle ju hon bli utsparkad ur partiet, SD har sedan länge övergivit etnonationalismen.
Senast redigerad av Evangelion 2012-03-09 kl. 23:54.
Citera
2012-03-09, 23:24
Medlem
Condottieris avatar
Nu gäller det att Kasselstrand agerar snabbt.

Svensk motståndsrörelse har inte tillstymmelse till framtid så länge rasfrågan förnekas. Kan inte offentligheten omstöpas drastiskt och den slöa menigheten få in i sin feta jävla skalle att det råder kris i befolkningsfrågan så är det kört. Så enkelt är det. Enda anledningen att ens överväga att lägga den fattiga SD-lappen i vallådan 2014 istället för att torka sig med den i röven, det är att jävlas med diarrégurglaren Reinfeldt och hans satans anhang. I övrigt känns det mest som ett fett hån.
Citera
2012-03-09, 23:26
Medlem
Varför skulle Palestina bli en egen stat när den aldrig har varit det tidigare? Kan inte säga att jag bryr mig så mycket men bara undrar varför alla gråter över detta. Personligen känns det som ett icke problem och inget man borde lägga ner energi på.

För övrigt verkar den där Paula totalt dum i huvudet så det får vi hoppas dom kan få stopp på.
Citera
2012-03-09, 23:48
Medlem
VitNegers avatar
"Däremot definierar exempelvis wikipedia en nation... " Det här var helt hysteriskt roligt. Denna person är alltså politisk sekreterare på SD:s riksdagskansli? Och Sverigedemokrater tycker att de får för lite respekt av etablissemanget... Tydligen har hon lyckats ta sig in på olika program men inte lyckats fullfölja något: "Tidigare har Paula pluggat på både språkvetar-, civilingenjörs-, matematik-, och lärarprogrammet" . Fast det har ju å andra sidan inte Jimmie heller.

Men lycka till med att få bort Ekerotharna. Det jag sett av Kent är skrämmande. Luktar psykisk störning lång väg.
Citera
2012-03-09, 23:53
Medlem
Excultums avatar
SD måste bli av med det judiska inflytandet i partiet. De sänker partiet. De har sin lojalitet till Israel, inte Sverige.
Citera
2012-03-09, 23:57
Medlem
1772s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artavazd
Du svarade egentligen nästan på din egen fråga. SD i sin nuvarande skepnads viktigaste uppgift är naturligtvis att hålla Israel fritt från muslimer. Och negrer. Och alla andra som inte är judar. Vi lever ju i en globaliserad värld eller hur? Där vi inte bara bryr oss om Sverige?

Sluta tramsa nu för fan.
Man kan tycka att SD ska vara mer neutral i frågan, men att påstå att man prioriterar det är bara dumheter.
Skärpning i ledet!
Citera
2012-03-10, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1772
Sluta tramsa nu för fan.
Man kan tycka att SD ska vara mer neutral i frågan, men att påstå att man prioriterar det är bara dumheter.
Skärpning i ledet!
Skärpning på dig själv din grindvaktande fåntratt. Vill man att SD ska vara mer neutrala i frågan och prioritera annat så måste man såklart göra sig av med den fanatiska judefalangen med Ekerötterna, Tommy Hansson och andra skumraskfigurer i spetsen.

Dessa människor är ju uppenbarligen fullkomligt besatta av Israel och att tjäna judenheten, det är ju de som utgör ett problem, inte alla andra som tycker att dessa judar och judevurmare borde kastas ut.
Citera
2012-03-10, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Estelle-Manville
Jag kommer löpande att uppdatera den här tråden om jag får reda på mer information. Ställ gärna frågor.

Dessa uppgifter stämmer, kom ihåg var ni hörde det först.

Detta LÄSER jag på min skärm. Jag har inte HÖRT något. Jag tror du jobbar på Expo din illvilliga ryktesspridare. En sak är klar och det är att du är Arabälskare. Ingen bryr sig om Palestinas självständighet förutom Vänsterextremister och TS. Ingen vill att Palestina skall bli självständiga då detta skulle vara ett mycket stort hot mot våra vänner Israel. Så kryp tillbaka under stenen med dina lögner.
Citera
2012-03-10, 00:10
Medlem
popeondopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok-Femttii
Detta LÄSER jag på min skärm. Jag har inte HÖRT något. Jag tror du jobbar på Expo din illvilliga ryktesspridare. En sak är klar och det är att du är Arabälskare. Ingen bryr sig om Palestinas självständighet förutom Vänsterextremister och TS. Ingen vill att Palestina skall bli självständiga då detta skulle vara ett mycket stort hot mot våra vänner Israel. Så kryp tillbaka under stenen med dina lögner.
På vilket sätt är Israel våra vänner? De har ägnat de senaste 60 åren åt att springa runt i ett getingbo och skapa kaos som vi måste lösa. Säg en sak som vi har fått tillbaka.
Citera
2012-03-10, 00:12
Medlem
-.
Citera
2012-03-10, 00:14
Medlem
Paula, Ted & company´s plan är att kuppa flera av de nya SDU-distrikten ( http://sdu.nu/lokalt )

Dom kommer kuppa flera årsmöten i SDU, Chang Frick är inblandad som gjorde filmen åt SD-Kvinnor, det är Skåne som skapat hela grejen (Ted Ekeroth är från Malmö)

SD-Kvinnor ligger bakom det här, Paula Bieler ingår i den hardcore-feministiska falangen av SD som hatar starka män som Hahne och Kasselstrand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in