Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Paula Bieler ska alltså vara en nyckelperson? Jag minns henne från landsdagarna som direktsändes på SVT. Hon satt vid protokollet, helt utan koll. Väl frodig och korkad, lite som en blandning av en padda och en ko, var intrycket jag fick. Satt och småfnissade vid fel tillfällen och verkade allmänt bortkommen.
Paula Bieler påminner faktiskt starkt om en mycket obehaglig kvinna som förpestar min tillvaro. En streberaktig, fetlagd, självglorifierande och ambitiös neoconfjäskande systemlakejfitta, som är oerhört uppblåst och stingslig. Både utseendemässigt och politiskt är den här Bieler-personen mycket lik denna hagga. Ambitiösa och mediokra rövslickare, "duktiga flickor" utan substans, fritänkande och karaktär.
Citat:
Att vilja byta en av svensk politiks (inte bara SDs) största talanger mot en fet, Israelvänlig, korkad polackinna (jag skriver judinna när det är bekräftat). Man saknar ord.
Kasselstrand var väl inte tillräckligt foglig för Ekerothfalangen, men mig veterligen har han aldrig uttryckt någon särskilt påtaglig, skarp antisionism. Denna Bieler måste vara Ekerothbrödernas protoge, kanske hon rullat runt i sänghalmen med Ted eller Kent?
Citat:
Jag såg att Bieler har kommenterat på Newsmill. Fyra kommentarer. Två av dessa handlar om svenskheten. Jag tror att det är viktigt för att förstå hennes inställning till det folk som har tagit emot hennes föräldrar med öppna armar att citera henne från dessa inlägg:
http://www.newsmill.se/user/paulabieler
Oerhört korkade kommentarer (att hon konstaterar att raser inte finns i biologisk mening är ju bara anti-empiriskt verklighetsförnekande), men de strider faktiskt inte mot SD's nuvarande linje. Om hon däremot hade förespråkat en etnocentrisk politisk skulle ju hon bli utsparkad ur partiet, SD har sedan länge övergivit etnonationalismen.