• 2
  • 3
2011-01-29, 21:21
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Droger som gör dina pupiller större: LSD, Svamp och de flesta andra hallucinugena(Stavning?) droger. Mina pupiller blir sjukt stora på psykadelia.

Centralstimulerande medel; Amfetaminer av all dess slag och Kokain. MDMA och en hel lista med släktingar till MDMA exempelvis methylone.

Sen vet jag att psykofarmaka så som SSRI/SNRI och sån skit kan ge gigantiska pupiller.

GBL och GHB ger iallafall mig skitstora pupiller, konstigt med tanke på att detta är en downer.

Men Benso och dess släktingar, alkohol, opiater/oider och Kratom gör mina pupiller jättesmå

Btw det med stora pupiller på GBL/GHB lär ha med att göra att det utsöndrar serotonin i en viss mängd. Går ju på dopaminet med.
Citera
2011-02-03, 23:32
Medlem
fanskithelvetes avatar
Citat:
Men Benso och dess släktingar,...opiater/oider...gör mina pupiller jättesmå

Så benzo är det nog inte vanligt att få stora pupiller av, jag får det inte som sagt. SSRI-preparat gör dom lite större, men högst marginellt för mig iaf. Stress gör som någon skrev att pupillerna utvidgas rejält, och ibland kanske man blir än mer stressad av sina stora pupiller så att dom blir större än om man inte hetsar upp sig över det.
Citera
2011-02-03, 23:50
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanskithelvete
Så benzo är det nog inte vanligt att få stora pupiller av, jag får det inte som sagt. SSRI-preparat gör dom lite större, men högst marginellt för mig iaf. Stress gör som någon skrev att pupillerna utvidgas rejält, och ibland kanske man blir än mer stressad av sina stora pupiller så att dom blir större än om man inte hetsar upp sig över det.

Hmm, jag får faktiskt nu när jag tänker på det riktigt opiatsmå pupiller av Mirtazapin en halvtimme efter jag tagit den. Men känner mig inte särskilt opiatad....
Citera
2011-02-04, 01:10
Medlem
fanskithelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Hmm, jag får faktiskt nu när jag tänker på det riktigt opiatsmå pupiller av Mirtazapin en halvtimme efter jag tagit den. Men känner mig inte särskilt opiatad....

Det är för du inte är det Du blir Mirtazapinad istället.
Citera
2011-02-04, 06:58
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanskithelvete
Det är för du inte är det Du blir Mirtazapinad istället.

Ah, I knoooow. Var lite flöddrad då jag skrev det där...
Det jag ville ha fram var väl att jag får små pupiller av Mirtazapin o SSRI och små pupiller får man ju av opiater eller nåt.. hahah, har inte sovit inatt sorry
Citera
2015-02-06, 03:59
Medlem
myhustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Efexor/Venlafaxin fick jag jättestora pupiller av! Jag såg inte klok ut!

SAMMA HÄR! de jobbiga är alla tror jag är hög hela tiden o tror jag bara skyller på Venlaflaxinet!!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in