Citat:
Ursprungligen postat av SmilingFaces
Då rekomenderar jag Stesolid 10mg, intag 2 när du checkar in och 2 när du stigit ombord på planet. Stesolid verkar genom att förstärka effekten av en dämpande substans (GABA) i hjärnan. Därigenom verkar det spänningslösande, lugnande, muskelavslappande och kramplösande.
Ni kommer att må finfint

är ni inte van att inta tabletten så är jag övertygad om att ni kommer att slumra in i en skön sömn

Ha en 10st med dig så är ni säkrad.
Stesolid är verkligen inte en benzo som får någon att slockna. VERKLIGEN inte vid 20mg.
Citat:
Ursprungligen postat av ljudkellgren
Tänk bara på att Stesolid kan ses som narkotika och det är dumt att ha på sig utan rätt tillstånd vid en gränskontroll.
Mitt tips i stället är 40mg Theralen som intas direkt när du satt dig ner i kabinen.
Ska du dock ha något av detta utskrivet så blir du tvungen att gå till en läkare.
Det ÄR narkotika och kommer ABSOLUT ses som det.
Theralen är väldigt bra på att få folk att slockna. Det är dessutom lätt att få utskrivet.
Jag provade 1ml en gång och jag somnade på en timme, jag fick dock kämpa för att hålla mig vaken dom sista 30 min.
Kom dock ihåg att det är rävgift enligt många och man mår skit och känner sig CP skadad dagen efter.
Jag fick tillfällig dyslexi i en vecka. Jag skojar inte, jag kunde inte läsa eller skriva ordentligt.
Om möjligt så är typ 3mg Xanor ett bra alternativ, dock svårt att få av Svenska mongoloid läkare.
Håll dig dock borta från alkohol i kombination med benzo i högre doser.