Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jag tror detta har strre betydelse n vad man kanske kan tro frst...Fredrik har ju grna mlat upp sig som den stabila och perfekta mnniskan med det perfekta familjelivet som han kan helt problemlst kan kombinera med Sveriges kanske tuffaste jobb. Mnga som rstat M har nog haft detta framfr sig...och tyckt att det varit en stor del av det som man har haft frtroende fr. Fr nufrtiden r det mycket mer knslor styr n sjalva sakfrgorna.
Nja. Jag tror ev. konsekvenser beror p flera faktorer: Om han blir hgls pga detta och klarar debatterna smre fr det negativ effekt. Som ngon skrev, har han senaste tiden upptrtt trtt och hglst. Frgan r om det r hglsheten som r en orsak till separationen eller om hglsheten r en effekt av den samma. Mjligen bde och...? Men om han tar sig igenom separationen utan synbar offentlig frndring, tror jag knappast folk sitter i stugorna och tnker: "Nej du. Den dr Reinfeldt kan man inte rsta p. Han har ju skilt sig. Usch och fy, sdant pack kan man inte lita p".
Dremot, skulle det visa sig att Reinfeldt t.ex. varit otrogen, kan det f mycket stora konsekvenser fr rstsiffrorna tror jag (= stark nedgng).