2012-06-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otlas
r det bara jag som reagerar ver att Aftonhoran anvnder en bild dr Fredrik str framfr en regnbgsflagga? AB mste ju ha flera tusen bilder p FR, varfr vljer dom just den med regnbgsflaggan? Vill dom skapa lite rykten om att han skulle vara dragen t homo hllet nu nr han ska skiljas?
Hahahah jag la ocks mrke till det nr jag s artikeln. Ganska pinsamt
Citera
2012-06-12, 01:31
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
r det bara jag som reagerar ver att Aftonhoran anvnder en bild dr Fredrik str framfr en regnbgsflagga? AB mste ju ha flera tusen bilder p FR, varfr vljer dom just den med regnbgsflaggan? Vill dom skapa lite rykten om att han skulle vara dragen t homo hllet nu nr han ska skiljas?

Hahaha!
Aftonbladet vet kanske mer n vissa andra? Det vore ju en politisk bomb utan dess like om Imam Reinfeldt visade sig vara bg. Vi kan ju bara hoppas, fr skall Imamen till slut falla s kan han lika grna gra det ordentligt.
Bg, islamist, och sverigefientlig - vilken soppa

...eller frresten vnta - detta r vl egenskaper som ger fler rster i dagens lge faktiskt? Hr ser vi en av dessa starka lobbygrupper:
http://gudskelov.wordpress.com/2010/...arna-tre-baby/
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2012-06-12 kl. 02:09.
Citera
2012-06-18, 15:17
Medlem
Citat:

Man stter ju ven rubriken "Fredrik & Filippas nya liv som singlar" Med ett kort p Reinfeldt taget framfr regnbgsflaggan. Skall vi tolka det som att han testar p singellivet i lite alternativa kretsar?
Citera
2012-06-20, 15:16
Medlem
39ans avatar
Enligt rykten har reinfeldt ihop med nyamko sabuni! Kan det stmma??
Citera
2012-06-20, 15:38
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 39an
Enligt rykten har reinfeldt ihop med nyamko sabuni! Kan det stmma??

Fan, det dr vill jag se konkreta bevis p innan jag tro p! Skulle ju inte frvna mig visserligen med tanke p Reinfeldts bakgrund

Vet inte om det r skrmmande eller tilltalande om detta skulle stmma. Helt otroligt r det ju fr all del verkligen inte!
Citera
2012-06-20, 15:43
Medlem
39ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Fan, det dr vill jag se konkreta bevis p innan jag tro p! Skulle ju inte frvna mig visserligen med tanke p Reinfeldts bakgrund

Vet inte om det r skrmmande eller tilltalande om detta skulle stmma. Helt otroligt r det ju fr all del verkligen inte!
Enligt ryktet kommer det frn en hgt uppsatt klla p DN
Citera
2012-06-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenSistaGustaf
Hahaha!
Aftonbladet vet kanske mer n vissa andra? Det vore ju en politisk bomb utan dess like om Imam Reinfeldt visade sig vara bg. Vi kan ju bara hoppas, fr skall Imamen till slut falla s kan han lika grna gra det ordentligt.
Bg, islamist, och sverigefientlig - vilken soppa

...eller frresten vnta - detta r vl egenskaper som ger fler rster i dagens lge faktiskt? Hr ser vi en av dessa starka lobbygrupper:
http://gudskelov.wordpress.com/2010/...arna-tre-baby/

Vi har aldrig sett en sdan regnsbgsmarinerad regering tidigare, att versteimam skulle vara en sjlv skulle inte frvna mig det minsta. Det skulle tom frklara en del.
Citera
2012-06-21, 00:19
Medlem
Att komma ut som homo hade inte gynnat Reinfeldt... Finns fr mycket gamla konservativa Moderater som inte hade klarat av det. (Tror jag iallafall)

Tror det hade vart samma fr en Sosseledare. ven om SSU hade jublat s hade det muttrats fr mycket bland de gamla lojala sossarna p verkstadsgolvet och byggarbetsplatserna.

Men fr V eller MP hade det nog kunnat vara en bra grej.
Citera
2012-06-21, 00:23
Medlem
Klart Reinfeldt vill testa p nyamko sabuni lite... fan klart man vill prova p en negress ngon gng. Men det r ju inget man gr runt med p stan eller visar upp fr polare eller frldrar s har full frstende fr att det hlls hemligt
Citera
2012-06-24, 06:37
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AML78
Att komma ut som homo hade inte gynnat Reinfeldt... Finns fr mycket gamla konservativa Moderater som inte hade klarat av det. (Tror jag iallafall)

Tror det hade vart samma fr en Sosseledare. ven om SSU hade jublat s hade det muttrats fr mycket bland de gamla lojala sossarna p verkstadsgolvet och byggarbetsplatserna.

Men fr V eller MP hade det nog kunnat vara en bra grej.

Nja, gamla konservativa Moderater? Det finns knappast lngre. Det r inne att vara gay, och det gller att flja trenden och vara hip.

Imam Reinfeldt har lyckats med att behlla greppet om vljarna, trots flera tongivande bgar i Alliansen. Imamen hller ven p med att i rask takt byta ut Sveriges ursprungsbefolkning mot MENA; detta kommer dessutom p lngre sikt att leda till att vi fr en ny statsreligion.

Hade vljarna varit konservativa s hade de redan lmnat Moderaterna, tminstone vid valet 2010. Nja, som Imamen sjlv kallar vljarna - Det Sovande Folket; dom kanske inte fattar bttre.
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2012-06-24 kl. 06:47.
Citera
2012-07-02, 19:36
Medlem
Frstr hon lmnar Reinfeldt, karln har ju inte klarat hlla koll p sin tonrsson som drivit runt i Stockholm p fyllefester och deltagit i slagsml. En dlig pappa helt enkelt.
Citera
2012-07-11, 19:48
Medlem
drkomdenjas avatar
Enligt SVT Rapport 19:30 har Filippa Reinfeldt nu lmnat in en skilsmssoanskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in