Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-02-05, 23:55
  #1
Medlem
Jag har från vissa källor hört lite rykten om den kända schlagersångaren Lasse Lönndahl. Bland annat så ska det visst ha någonting att göra med att han är en snuskgubbe eller något. Nån som känner till detta och kan bekräfta och utveckla detta rykte?

Fanken, han är väl ändå ganska gammal vid det här laget? Inte för att det skulle ett alibi eller något, men men...I de lugnaste vattnen, som man brukar säga.
Citera
2005-02-05, 23:58
  #2
Medlem
von Schmerzs avatar
Snuskgubbe? Är det en böjelse? Trodde att vi alla den vägen skulle vandra när vi blev äldre
Citera
2005-02-06, 00:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
Snuskgubbe? Är det en böjelse? Trodde att vi alla den vägen skulle vandra när vi blev äldre
Alltså, att han är en snuskgubbe pga sina böjelser, inte tvärtom
Citera
2005-02-06, 07:16
  #4
Medlem
Hundbitens avatar
..

av någon anledning verkar denna tråd komma 50 år för sent...

Citera
2005-02-06, 09:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundbiten
av någon anledning verkar denna tråd komma 50 år för sent...


Ja va fanken, måste väl börja nångång

Så vad har vi om Lasse? Kom igen nu! Spara inte på krutet!
Citera
2005-02-06, 23:33
  #6
Medlem
Är det någon som vet om Lasse fortfarande uppträder föressten? eller kanske han är som "Ingo" Johansson, helt gaggig i bollen och ligger på ålderdomshem?
Citera
2005-02-06, 23:52
  #7
Medlem
GreenManalishis avatar
I följande tråd nämns de rykten som gått om Lasse.
Lasse lär ha hänvisat till Clas i stället
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=113137
Citera
2005-02-07, 00:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenManalishi
I följande tråd nämns de rykten som gått om Lasse.
Lasse lär ha hänvisat till Clas i stället
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=113137
Vaddårå? nu förstår jag inte? Ska det vara Claes Elfsberg som är snuskig och inte Lasse eller vad? Kan det inte vara så att Lasse försöker skylla ifrån sig? Men jag har hört att det ska vara något med Lasse Lönndahl, någon som kan bekräfta eller förneka?
Citera
2005-02-07, 10:05
  #9
Medlem
Enligt min moster,som han betäckte på portalen i jönköping någon gång på sextiotalet,Var han så kort att han dreglade henne i naveln i en vanlig misssionär.
Men annars var det bra sex enligt moster.
Citera
2005-02-07, 10:29
  #10
Medlem
Ove Propps avatar
Om eventuella böjelser vet jag 0, men ett gammalt rykte förtäljer att LL är halvbror till knugen. Knugens far var tydligen en mycket aktiv man i de skyggare delarna av Stockholms nöjesliv på 20- och 30-talen, det lär finnas fler halvsyskon med olika mammor.
Citera
2005-02-07, 16:47
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom iskalle'n
Enligt min moster,som han betäckte på portalen i jönköping någon gång på sextiotalet,Var han så kort att han dreglade henne i naveln i en vanlig misssionär.
Men annars var det bra sex enligt moster.
Är det sant!? F-n vad grymt! Jo, det har du rätt i, han är en aning kort i rocken. Men hörru, snackar din moster verkligen med dig om sådana saker? För i så fall kan hon vara en bra källa. Gillade han att göra någonting...udda... eller något?
Citera
2005-02-07, 20:02
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Är det sant!? F-n vad grymt! Jo, det har du rätt i, han är en aning kort i rocken. Men hörru, snackar din moster verkligen med dig om sådana saker? För i så fall kan hon vara en bra källa. Gillade han att göra någonting...udda... eller något?
Hade du sett min moster skulle du låsa in hästarna om du fick veta att lasse var i faggorna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback